Monday , June 17 2024

Consilierii județeni, invitați să voteze asocierea cu Ministerul Turismului pentru folosirea brandului turistic de țară

Dacă aleșii județeni vor fi de acord, pe toate materialele de promovare turistică județene va putea fi folosită marca “România – explorați Grădina Carpaților” respectiv “Romania – explore the Carpathian garden”, cu frunza aferentă

 logoromania

 

Consiliul Județean Suceava este chemat să voteze în ședința de vineri, 28 iulie, încheierea unui protocol de colaborare cu Ministerul Turismului. Potrivit acestui protocol, Ministerul urmează să acorde gratuit dreptul de a utiliza marca “România explorați Grădina Carpaților” respectiv “Romania explore the Carpathian garden”, în scop publicitar, în vederea promovării României ca destinație turistică, pentru a le reproduce pe materiale de promovare, spoturi publicitare și orice alte materiale de presă scriză și audiovizual. In proiectul de hotărâre ce conține și propunerea de protocol sunt trecute mai multe detalii privind obligațiile celor două părți.

Potrivit expunerii de motive, semnarea acestui protocol este justificat prin faptul că preocupările constante ale Consiliului Județeanj Suceava pe linie de turism includ și promovarea potențialului turistic al județului pe piața internă și internațională. Activitățile de promovare turistică din anul 2016, respectiv participarea Bucovinei la șapte târguri și expoziții naționale și internaționale de turism și organizarea pe plan județean a șase evenimente, manifestări și alte acțiuni specifice, în vederea promovării și valorificării întregului potențial turistic al județului Suceava, au contribuit la creșterea numărului de turiști din județ, lucru confirmat și de datele statistice oficiale. Ca atare “ o importanță deosebită trebuie acordată dezvoltării colaborării existente între Consiliul Județean Suceava și Ministerul Turismului, organ de specialitate al administrației publice centrale, cu numeroase funcții și atribuții în domeniul turismului. Realizarea unor acțiuni comune de promovare a brandului turistic național și a destinației turistice Bucovina, reprezintă modalități prin care se pot atinge obiectivele comune privind creșterea vizibilității României ca destinație turistică în general și a județului Suceava și a evenimentelor organizate de Consiliul Județean Suceava, în special” . (N.R.)

 

Vezi si

Rădăuțeanca Mădălina Amăistroaie este ca și calificată la Jocurile Olimpice de la Paris

Sportiva rădăuțeană Mădălina Amăistroaie (21 de ani) este ca și calificată la Jocurile OIimpice de …