Friday , May 17 2024

Louis Vuitton, desemnat cel mai valoros brand de lux din lume

Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al [aptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercet\ri de pia]\ Millward Brown Optimor, informeaz\ femalefirst.co.uk.
Celebra cas\ de mod\ francez\, al c\rei director de crea]ie este Marc Jacobs, a fost evaluat\ la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ]inut cont de performan]ele economice realizate de brandul citat, dar [i de interviuri cu clien]ii brandului.
Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, [i compania elve]ian\ produc\toare de ceasuri Rollex, clasat\ pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.
Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mic\ distan]\, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).
Prada ocup\ locul al [aselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al [aptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nou\lea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.
Clasamentul a ]inut cont [i de alte criterii, precum istoria, tradi]ia [i m\iestria fiec\rui brand în parte.

Vezi si

Ministrul Agriculturii propune o nouă intervenție în piața liberă prin limitarea adaosului comercial la produsele românești

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a anunțat, joi, că se lucrează la proiectul privind limitarea adaosului …