Tuesday , April 30 2024

Adevaratul motiv pentru care s-a despartit Teo. Nu are legatura cu dorul lui Constantin de baietii lui

Cand toata lumea se astepta ca sotul lui Teo Trandafir, Constantin Iosef, sa parasesca tara si sa se intoarca in Franta, langa cei doi fii ai sai din prima casatorie, iata ca fostul sportiv decide sa ramana in Romania.
Alegerea sa este cu atat mai uluitoare cu cat, recent, Teo Trandafir spunea ca principala cauza care a dus la separare lor are legatura cu faptul ca sotul ei nu s-a adaptat vietii din Romania si cu atat mai putin cu ideea sa traiasca departe de copiii sai. Zilele trecute, Constantin Iosef s-a confesat insa unui prieten, punandu-l pe acesta la curent cu planurile lui.
“Mi-a spus ca nu va pleca din Romania si ca va ramane aici, sa traiasca si sa munceasca. A fost numit antrenor al lotului de rugby de pana in 17 ani, iar pentru el acesta este o provocare. In al doilea rand, Costi zice ca nu are niciun motiv sa se intoarca in Franta. Fiii lui traiesc bine acolo unde sunt, cu fosta sa sotie si mama lui, iar el vrea sa o ia de la capat, aici. I-a vazut in noiembrie si urmeaza sa merga la ei, in vizita, in februarie. Pentru el, toata povestea asta cu separarea de Teo este foarte limpede si nu intelege valva creata. Au stat impreuna cat au simtit ceva unul fata de altul, iar cand nu au mai existat sentimente puternice, Constantin a plecat. Binenteles ca au incercat sa remedieze problemele, simteau ca s-au instrainat si au vorbit despre acest lucru. Asta ar fi fost culmea, sa plece fara un cuvant. Au discutat, dar nu au rezolvat nimic.
Mi-a spus ca el trebuie sa simta cand este cu cineva, sa vibreze si sa traiasca intens. Acesta este adevaratul motiv, nu ca el ar vrea sa plece in Franta, ca nu poate sa traiasca departe de baietii lui”, a explicat prietenul lui Constantin Iosef. Contactat de reporterii CANCAN.ro, Constantin Iosef ne-a confirmat informatia conform careia va ramane in Romania si dupa divortul de Teo Trandafir. “Da, voi ramane in Romania si imi voi face o viata aici. Ma scuzati, mai mult nu as vrea sa vorbesc”, a declarat Constantin Iosef.

Vezi si

“Libertate”, regizat de Tudor Giurgiu, a primit Trofeul Gopo pentru cel mai bun film. Lista câștigătorilor

Filmul “Libertate”, regia Tudor Giurgiu, a primit Trofeul Gopo pentru cel mai bun film de …

One comment

  1. “Noul mers al trenurilor, publicat recent de CFR Călători, a fost realizat pentru a promova cu prioritate interesele operatorilor feroviari privaţi • Directorul general de la CFR Călători, profesorul de istorie Ștefan Roșeanu (foto), s-a „remarcat” prin obediența faţă de greii șmenurilor feroviare, Mihai Necolaiciuc şi Alexandru Noapteș • Acțiunea echipei dirijate de Roșeanu, de promovare a intereselor operatorilor feroviari privaţi în detrimentul companiei de stat, are ca scop final tragerea pe linie moartă a CFR Călători
    Câţiva „băieţi deştepţi” din industria feroviară au regizat scoaterea din joc a SNTFC „CFR Călători” SA, prin intermediul unor diletanţi plasaţi de către ministrul liberal Ovidiu Silaghi în posturile-cheie ale Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii. Astfel, în fruntea CFR Călători SA a ajuns profesorul de istorie Ștefan Roșeanu, un individ garantat şi recomandat de controversatul afacerist gălăţean Gruia Stoica – cel care controlează grupul de firme Grampet. Prin numirea lui Ștefan Roșeanu, CFR Călători a intrat practic în depoul falimentului, pentru că linia pe care circulă acum garniturile companiei de stat este una moartă, compania ajungând, practic, un vagon ruginit tras de locomotiva cuplată la interesele operatorilor privaţi de călători. Şi cum altfel se putea distruge cel mai bine CFR Călători, decât prin intermediul concurenței.
    Pierderile companiei de stat, câștigurile operatorilor privați
    Prin schimbarea mersului trenurilor, pe data de 9 decembrie 2012, Ștefan Roșeanu şi armata sa de directori au elaborat şi pus în aplicare un grafic de circulaţie a trenurilor, astfel încât compania de stat să aibă numai pierderi, iar operatorii privaţi să câştige de pe urma CFR Călători. Este pentru prima dată, după 1990, când în noul mers al trenurilor elaborat anual de către CFR Călători sunt incluse gratuit şi rutele a trei operatori privaţi de transport feroviar de călători – „Regiotrans” Braşov, „Servtrans Invest” București şi „Transferoviar Călători” Cluj-Napoca. Astfel, Roșeanu a avut grijă ca trenurile operatorilor privaţi să aibă prioritate în faţa CFR Călători la orele cu trafic maxim, pe rutele până la 100 km, dar foarte aglomerate, cum ar fi Ploiești-București, Roşiori-București, Piteşti-Curtea de Argeș sau Oltenița-București. Practic, trenurile celor trei operatori privaţi pleacă acum cu 10-15 minute înaintea trenurilor CFR, la orele de vârf, dimineaţa şi seara. În plus, angajaţii de la birourile de informaţii ale CFR Călători din marile gări ale ţării sunt obligaţi să afişeze şi să anunţe şi rutele trenurilor particulare.
    Mersul intereselor
    Trebuie precizat că până a fi vândută către operatorul german TGV, firma „Regiotrans” din Brașov a fost patronată de către omul de afaceri Costel Comana. Acesta a avut grijă să-şi planteze doi oameni de încredere în board-ul CFR Călători, care să aranjeze mersul trenurilor în funcţie de interesele sale. Astfel, Valentin Dorobanțu, finul lui Costel Comana, a ajuns director adjunct responsabil cu producţia la CFR Călători, care, însă, după apariţia noului mers, a fost demis. De către cine, nu se știe. Un alt angajat a lui Comana, Iosif Szenteș, a fost numit de Roșeanu, director adjunct în companie. Practic, cei doi sunt artizanii care au stabilit noul mers al trenurilor. Ceilalți doi operatori privaţi – „Transferoviar Călători” Cluj-Napoca şi „Servtrans Invest” București – fac parte din grupul de firme care gravitează în jurul lui Gruia Stoica. În plus, cei trei operatori privaţi beneficiază şi de spaţii de reclamă gratuită în noul mers al trenurilor. Practic, prin această şmecherie regizată de către directorul Ștefan Roșeanu de includere în noul mers al trenurilor a rutelor pe unde circulă cei trei operatori privaţi, CFR Călători a ajuns un prestator de servicii gratuite pentru firmele care au căpușat calea ferată.
    Soţia lui Roșeanu, angajată la concurență
    Nevasta directorului general de la CFR Călători este angajată la una dintre firmele lui Gruia Stoica (Grampet SA). Ca atare, nu mai trebuie să ne mire că directorul general al CFR Călători este garantat şi protejat de „rechini” privaţi de la calea ferată, cărora Ștefan Roșeanu a avut grijă să le dea subvenţii mult mai mari decât a beneficiat compania de stat.
    Când este întrebat despre noul mers la trenurilor, Ștefan Roșeanu se laudă că este unul perfect pentru compania pe care o conduce şi, totodată, susţine că el a avut în vedere doar interesul companiei de stat. Dar realitatea îl contrazice din greu, pentru că prin noul mers al trenurilor, CFR Călători are mult de pierdut, compania de stat fiind, prin urmare, sabotată şi direcţionată în așa fel încât, într-un final, să fie trasă definitiv pe linie moartă.
    Nașul intereselor private
    Actualul director general de la CFR Călători, Ștefan Roșeanu, este un profesor de istorie care a ajuns în clădirea Ministerului Transporturilor prin intermediul unei reviste de profil care se distribuia gratuit în Palatul CFR. Prin intermediul acestei publicații și, în paralel, prin organizarea unor evenimente pe tema transportului electrificat, a încasat sume frumoase de la minister, indiferent de cine a fost ministru, ridicând osanale tuturor şefilor de la Transporturi, și în special Ancăi Boagiu, lui Radu Berceanu sau lui Ludovic Orban. Ucenicia în șmenuri pe banii statului şi-a făcut-o pe lângă prăduitorii şefi ai căilor ferate – Mihai Necolaiciuc şi Alexandru Noapteș. Când a ajuns în fruntea SNTFC „CFR Călători” SA, profesorul de istorie a avut grijă să se înconjoare numai de oameni veniţi de la operatorii privaţi de transport feroviar de călători, care au avut şi au ca misiune deraierea societăţii de stat. La ora actuală, CFR Călători are 16 directori şi 41 de şefi de birou şi serviciu, numai în sediul central din Palatul CFR, la care se mai adaugă alți opt directori regionali.”