Monday , November 29 2021

Echipa nationala de fotbal pierde sponsor dupa sponsor

nationala

Echipa naţională a României continuă să piardă sponsori importanţi. Doar între 2009 şi 2011, şapte sponsori au renunţat la contractul cu FRF. Cel mai mare contract, cel cu Ursus, era de 1,5 milioane de euro pe an. Alţi sponsori importanţi care au renunţat au fost Gillette, Vodafone, Bigotti, Cesarom, Carrefour, Dacia şi Raiffeisen.

Echipa naţională a României va rămâne acum şi fără sponsorul tehnic. Adidas nu mai vrea să prelungească înţelegerea cu FRF din 5 martie, data alegerilor pentru şefia FRF. Tot atunci se va retrage şi Timişoreana, scrie Ring.

Surse din federaţie susţin că renumitul brand de echipament sportiv se pare că nu îşi va reînnoi înţelegerea valabilă până la finele lunii martie din cauza lipsei de performanţe ale “tricolorilor”. Ultimul contract dintre FRF şi Adidas datează din martie 2009. Pentru fiecare an, înţelegerea aducea în conturile FRF câte 300.000 de euro.

“Nu vă pot spune că înţelegerea se va reînnoi. Vă pot spune, în schimb, că, în ziua meciului cu Argentina, naţionala îşi va prezenta noul echipament”, a declarat o sursă din FRF.

Se pare că FRF are pregătită o variantă de rezervă. Deşi şi-ar fi dorit Nike, cel mai puternic adversar al actualului sponsor tehnic de la FRF, şefii de la Casa Fotbalului vor opta pentru Puma, care este deja sponsorul Cupei României.

Cu o zi înainte de alegerile pentru preşedinţia FRF expiră şi contractul făcut de Sabmiller România, deţinătorul subsidiarei Timişoreana, cu naţionala de fotbal, căreia îi plătea 900.000 de euro pe an. Dacă înţelegerea cu naţionala se încheie totuşi, Timişoreana va continua să fie sponsorul Cupei României până la finele stagiunii, în vara acestui an.

Vezi si

Foresta a ajuns la cinci victorii consecutive în Liga a III-a

“Galben-verzii” s-au impus vineri, în primul meci al etapei a 14-a, pe terenul codașei CSM …