Saturday , April 13 2024

Un cercetător în neuroștiințe dezvăluie 5 obiceiuri simple pentru îmbunătățirea memoriei

Sănătatea creierului este un aspect critic, dar adesea trecut cu vederea, al sănătății și bunăstării generale. Protejarea acestuia poate reduce riscul de a dezvolta boala Alzheimer și demența. Un cercetător în neuroștiințe dezvăluie 5 obiceiuri simple pentru îmbunătățirea memoriei.

Rachelle Summers a împărtășit obiceiurile sănătoase și încurajează pe toată lumea să le adopte, conform The New York Post.

  1. Dormiți suficient: Este recomandat să dormiți între 8 și 10 ore pe noapte. Somnul consolidează amintirile pe termen lung.
  1. Faceți exerciții fizice regulate: Includeți exerciții aerobice în rutină, cum ar fi mersul pe jos, alergarea sau înotul. Exercițiile aerobice îmbunătățesc memoria la adulții de toate vârstele.
  1. Practicați mindfulness: Meditați sau scrieți într-un jurnal pentru a vă concentra asupra prezentului. Mindfulness crește grosimea cortexului prefrontal, o regiune a creierului asociată cu atenția și memoria.
  1. Încercați activități stimulatoare: Învățați o limbă nouă sau un instrument muzical. Astfel de activități stimulează creierul și promovează dezvoltarea de noi conexiuni neuronale.
  1. Exersați recuperarea: Încercați să vă amintiți lucruri din memorie fără a folosi internetul. Recuperarea întărește conexiunile neuronale și vă ajută să vă amintiți mai bine informațiile.

O modalitate distractivă este trivia (teste de cultură generală) pentru a vă pune la încercare memoria. (Mediafax)

Vezi si

Țigările electronice, asociate cu un risc mai mare de insuficiență cardiacă

Țigările electronice pot crește riscul de a dezvolta insuficiență cardiacă, arată un nou studiu. Vapingul …