Monday , April 29 2024

Panouri cu Mănăstirea Sucevița, într-o campanie outdoor de promovare a României în Roma și Milano

O campanie outdoor de promovare a României va fi lansată în Roma și Milano, a anunțat marți Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT).

„Italia, lasă-te surprinsă de 🇷🇴 România! MEAT derulează o nouă campanie outdoor de promovare a destinației noastre, de această dată în Roma și Milano”, se arată pe pagina de Facebook a ministerului.

Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită trecătorii să descopere România, printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe două tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din Roma.

Campania se desfășoară timp de 14 zile, între 26 martie și 8 aprilie. Cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan. De asemenea, timp de 21 zile, între 27 martie și 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma.

Totodată, timp de 28 zile, între 28 martie și 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.

„Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România.Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră”, arată MEAT.

Vezi si

Programul slujbelor din Săptămâna Patimilor, la Catedrala Arhiepiscopală

Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților a publicat pe site-ul propriu programul de slujbe şi rânduieli la …