Inna şi Antonia sunt printre cele mai cunoscute cântăreţe din România. Cele două vedete internaţionale au site-urile oficiale create de acceaşi firmă de webdesign, iar asta nu ar impune nicio piedică, dacă, de fapt, fanii lor nu ar fi unii şi aceiaşi, dezvaluie cancan.ro.
Această problemă a fost semnalată de bloggeri, care susţin că toţii fanii Antoniei au fost înregistraţi iniţial ca fiind fani ai Innei.
“M-am căutat pe Google să văd ce a mai apărut despre mine şi am descoperit că fac parte dintre fanii Antoniei, pe Fanclubul acesteia, deşi nu am intrat niciodată pe acel site”, a scris unul dintre utilizatori.
Spre exemplu, Tracy Reina, o tânără de 19 ani din Honduras, apare atât pe site-ul Innei, cât şi pe site-ul Antoniei, şi nu este singura.
În cazul lui Tracy, partea suspectă şi primul indiciu că fanii artistelor au fost importaţi dintr-o parte în alta, este că ea are acelaşi comentariu pe ambele site-uri:
“Description: I live in Honduras.Love love loveeee Inna!” (Descriere: Locuiesc în Honduras. O iubesc mult de tot pe Inna)
Mai mult, interesant de observat este faptul că cele două artiste au aproape 90% dintre fani de origine străină şi aproape deloc români.
Important de evidenţiat, în acest context, este numărul acestora – Inna are 14137 de fani înscrişi în fanclubul ei, iar Antonia 10179. Practic, din peste 20.000 de fani, în total, mai mult de 75% nu sunt din România, ci din diferite colţuri ale lumii.
Nu ştim cu siguranţă dacă firma de webdesign a celor două site-uri a importat fanii de la una la cealaltă, dar în mod evident “e ceva putred în Danemarca”.