Alte stiri
Liceul cu Program Sportiv Suceava și-a prezentat oferta educațională pe esplanada Casei de Cultură
acum 3 hours
Iulius Mall Suceava aduce mai aproape de clienții săi branduri internaționale, în premieră pentru oraș. De curând, experiențele de shopping ale sucevenilor sunt completate cu prezența Bershka, un nume important din industria fashion, așteptat de publicul amator de modă.
De joi, 15 august 2019, la parterul Iulius Mall Suceava s-a deschis Bershka, destinația care, prin colecțiile sale, exprimă tendințele și stilul young. Noul magazin are o suprafață de aproximativ 620 mp. Creațiile brandului fashion sunt dedicate, în special, tinerilor, mereu conectați la tendințe și interesați de muzică, rețele de socializare și noile tehnologii. Propunerile Bershka includ piese vestimentare, încălțăminte și accesorii, care acoperă o paletă completă de stiluri, de la casual la sport și de la basic la fashion. Brandul propune și linia BSK, o secțiune dedicată adolescentelor, care ține cont de preferințele lor în materie de muzică, de idolii lor și trenduri.
Întregul concept al brandului Bershka este despre tineri, de la muzică și amenajare, până la colecțiile care sunt inspirate din preocupările lor, cu articole de îmbrăcăminte îndrăznețe și accesorii în ton cu personalitatea lor.
Brandul este prezent în toate proiectele companiei IULIUS: ansamblul urbanistic Palas Iași, Iulius Mall Iași, Iulius Mall Timișoara și Iulius Mall Cluj.
În perioada 18 aprilie-23 mai 2024, Muzeul Național al Bucovinei organizează o expoziție cu lucrările …