Wednesday , October 5 2022

BLACK FRIDAY se apropie: Vezi ce reduceri fac magazinele anul acesta

 Anul acesta, ziua reducerilor este 23 noiembrie. Anul trecut, retailerii au făcut reduceri de până la 60% la produsele IT, electronice și electrocasnice, iar pentru 2012 reducerile ar putea ajunge şi până la 80%.
Tradiţia Black Friday este originară din Statele Unite, unde a devenit un fenomen naţional atât în retail-ul tradiţional, cât şi online. Black Friday marchează deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, fiind şi ziua cu cele mai multe promoţii din an, în care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele în căutarea promoţiilor. În România, evenimentul va stimula piaţa electro-IT, unde va fi înregistrat un număr record de vânzări din an.
eMAG a pregătit un stoc de 30.000 de produse și se așteaptă ca evenimentul să genereze cel mai mare număr de vizitatori și comenzi pentru o singură zi. Astfel, clienţii vor putea achiziţiona frigidere cu numai 499 de lei, maşini de spălat cu 699 de lei, camere foto cu 149 de lei, precum şi televizoare LED şi 3D cu reduceri de până la 50%.
“Estimăm ca vor fi creşteri mai mari decât anul trecut in aceeaşi perioadă, pe fondul unei pregătiri mai bune a retailerilor şi a unui interes în creştere pentru reduceri şi promoţii al cumpărătorilor.Există o atractivitate în crestere pentru clienţi, atât în ceea ce priveşte beneficiile nete ale acestora rezultate din ofertele speciale, cât şi pentru fenomenul social în sine, care ne face să ne simţim cu adevărat parte a unui ecosistem global modern, bazat pe comunicare şi tranzacţionare prin Internet”, a declarat pentru ECONOMICA.NET Marius Ghenea, preşedintele Fit Distribution, acţionarul majoritar al PC Fun, ElecroFun şi PC Garage.
“Anul acesta clienţii evoMAG vor regăsi în magazinul nostru în ziua de 23 noiembrie reduceri de până la 70% la sute de modele, iar vânzările din Black Friday vor avea cuantumul vânzărilor pe o săptămână.  Cu siguranţă românii sunt mult mai receptivi faţă de anul trecut, iar noi suntem mai bine pregătiţi având deja experienţa evenimentului de anul trecut, care pentru evoMAG a fost un succes”, a declarat Mihai Pătraşcu, general manager al evoMAG.
Potrivit acestuia, românii au arătat mereu un apetit ridicat pentru tehniologie.” Estimez că produsele cele mai căutate vor fi device-urile mobile (telefoane, tablete şi laptopuri), dar şi televizoarele care în ultimii ani au depăşit funcţionalitatea clasică de acum mulţi ani”, a mai spus Pătraşcu.
Discounturi de până la 70% va avea pe 23 noiembrie şi retailerul online de ceasuri de lux WatchShop. Magazinul va tăia din preţuri la peste 10 mărci de ceasuri, aceasta fiind prima dată în România când un retailer online dedicat ceasurilor de lux decide să participe la o campanie de talia Black Friday.
F64 Studio, lider pe piaţa echipamentelor foto din România, se alătură campaniei Black Friday cu o serie de reduceri semnificative pentru toate categoriile de produse. F64 propune reduceri de până la 50% pentru echipamente din toate gamele, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor clienţilor săi.
“F64 propune în mod frecvent reduceri la diverse categorii de produse. Dacă anul trecut am preferat să avem o campanie de reduceri în ziua de 11.11.2011, când toate produsele au beneficiat de 11% reducere, anul acesta am hotărât să ne alăturăm inițiativei Black Friday. Am pregătit deja stocul, avem mii de unităţi care vor beneficia de reduceri. Acţiunea de anul trecut a fost un real succes pentru noi, ne dorim ca anul acesta să depăşim rezultatele din 2011.” Marian Alecsiu, general manager F64 Studio. În campania Black Friday la F64 Studio sunt incluse echipamente de la producători precum Canon, Nikon, Fuji, Tamrac, Elincrom,Giottos, SanDisk, Olympus, , Lowepro, Crumpler, Kata și Think Tank Photo.
Flanco a mărit stocurile pentru evenimentul de anul acesta. “Anul trecut am implementat campania într-un mod inedit faţă de formatul internaţional – am oferit consumatorilor români şansa de a se bucura de un întreg weekend de promoții, nu doar de o zi, iar pentru acest an vom avea din nou o abordare creativă. (…) Pregătirile pentru campanie sunt în plină desfășurare în acest moment, vizând reduceri pentru o gamă largă de produse. În plus, pregătim stocuri care să garanteze achiziții la prețuri avantajoase pentru toți clienții interesați de acest eveniment de shopping. Mai mult, magazinele vor întâmpina clienții nu doar cu oferte foarte bune, ci cu adevărate experiențe complete de testare a tehnologiei și nu numai.”, a declarat Marina Zara, Marketing Director Flanco.
“Este al treilea an în care Koyos organizează Black Friday. Anul trecut s-au facturat de Black Friday echivalentul a două saptămâni de vânzări. Anul acesta va întrece cu siguranţă toate aşteptările. Koyos va avea discounturi de până la 80% la unele produse”, a declarat Dana Iorga, director general Koyos.ro.
Potrivit acesteia, trendurile diferă de la an la an. “Gadgeturile, cu siguranţă ( telefoane mobile, tablete), vor fi cele mai căutate. Avem deja foarte multe întrebări la call-center. Apoi laptopurile şi componentele, televizoarele şi electrocasnicele mari”, a mai spus Dana Iorga.
În Black Friday mai participa MarketOnline şi eMAG.
ECONOMICA.NET

Vezi si

Primăriile trebuie să aloce cel puțin 30% din bugetul pentru activități sportive pentru copii

Autoritățile locale din toată țara care alocă fonduri pentru sport vor fi obligate să dea …