Alte stiri
Aur sau argint? Suceveanca Lăcrimioara Perijoc s-a calificat în finala Europenelor de Box de la Belgrad
acum 56 mins
In urma discuțiilor avute luni, s-a decis modificarea unor articole ale proiectului, astfel încât acesta să poată primi aprobarea Consiliului Local Suceava
Consilierii locali ai municipiului Suceava au aprobat ieri “Caietul de sarcini privind delegarea gestiunii prin concesiune a Serviciului public de salubrizare menajeră în municipiul Suceava”. Astfel, în urma discuțiilor avute luni, s-a decis modificarea unor articole ale proiectului, astfel încât acesta să poată primi aprobarea Consiliului Local Suceava.
La proiect se adaugă articolul 7, care prevede:
1. Se completează proiectul de hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de delegare a gestiunii serviciului public de salubritate menajeră în municipiul Suceava cu un nou articol, care va avea următorul conținut:
“Fişa de date a achiziției va fi supusă spre aprobarea Consiliului Local al municipiului Suceava, după aprobarea documentației de atribuire de către ANAP – Agenția Națională pentru Achiziții Publice – şi înainte de publicarea pe SEAP – Serviciul Electronic de Achiziții Publice.
2. Se modifică articolul 80, alin. 1, Anexa 1, la Proiectul de Hotărâre privind aprobarea demarării procedurii de delegare a gestiunii serviciului public de salubrizare menajeră în municipiul Suceava, respectiv din “Caietul de sarcini privind delegarea prin concesiune, prin licitație publică a Serviciului public de salubrizare menajeră a municipiului Suceava”, care va avea următorul conținut:
“Redevența anuală minimă este de 4% din valoarea anuală efectivă a contractului.
Se modifică Anexa 2 la Caietul de Sarcini “Factori de evaluare, nivelul tarifelor şi nivelul redevenței ofertate”, punctul 8, Redevența, coloana “Cantitate”, care va avea următorul conținut: “minim 4% din valoarea anuală efectivă a contractului.”
“Pe acestea le-am convenit, le-am pus acolo. Sigur, au mai fost discuții vizavi de starea tehnică a utilajelor, dotările şi ne-am lămurit şi cred că ne-am clarificat împreună că e bine să fim şi exigenți, dar nici foarte exigenți, pentru că exigența prea ridicată se întoarce în costurile de licitație.
Conform unui alt amendament, în fişa de date a achiziției va fi prins şi un criteriu privind vechimea utilajelor pe care furnizorul serviciului de salubrizare le va pune la dispoziția municipiului. Astfel, cu cât utilajele pe care firma câştigătoare le va folosi la furnizarea serviciului vor fi mai noi, cu atât punctajul primit va fi mai mare”, a declarat primarul Lungu.
Proiectul a fost aprobat ieri cu 19 voturi pentru şi trei abțineri, urmând să fie făcute şi celelalte proceduri necesare atriburii definitive a acestui serviciu ,care în prezent se desfăşoară în baza unui contract temporar încheiat cu firmele Diasil şi Florconstruct, contract care însă nu poate fi prelungit la nesfârşit şi nici nu va duce la modernizarea sistemului de colectare a deşeurilor, aşa cum este prevăzut în noul caiet de sarcini, întrucât niciun operator nu va face investiții în baza unui contract temporar.
“A fost o şedință normală, până la urmă. Mă bucură faptul că acest proiect pe salubritate, cel mai important, a trecut. Am avut, aşa cum am spus, discuții constructive cu colegii noştri de la PSD şi un proiect important a trecut”, a concluzionat ieri primarul Ion Lungu. (Alexandra IONICA)
Marian Nicolay Ionescu a obținut Mențiune acordată de Ministerul Educației și elevii Teodor Cârloanță, Amalia …