Thursday , May 2 2024

Louis Vuitton, desemnat cel mai valoros brand de lux din lume

Louis Vuitton a fost desemnat cel mai valoros brand de lux din lume, pentru al [aptelea an consecutiv, potrivit unui studiu realizat de compania de cercet\ri de pia]\ Millward Brown Optimor, informeaz\ femalefirst.co.uk.
Celebra cas\ de mod\ francez\, al c\rei director de crea]ie este Marc Jacobs, a fost evaluat\ la 25,9 miliarde de dolari în acest studiu realizat de Millward Brown Optimor. Studiul a ]inut cont de performan]ele economice realizate de brandul citat, dar [i de interviuri cu clien]ii brandului.
Louis Vuitton a învins în acest clasament brandul Hermes, clasat pe locul al doilea, cu o valoare de 19,1 miliarde de dolari, [i compania elve]ian\ produc\toare de ceasuri Rollex, clasat\ pe locul al treilea, cu o valoare de 7,17 miliarde de dolari.
Brandul Chanel s-a clasat pe locul al patrulea, cu o valoare de 6,68 miliarde de dolari, urmat, la mic\ distan]\, pe locul al cincilea, de Gucci (6,42 miliarde de dolari).
Prada ocup\ locul al [aselea (5,7 miliarde de dolari), Cartier, locul al [aptelea (4,8 miliarde de dolari), Hennessy, locul al optulea (4,5 miliarde de dolari), Moët & Chandon, locul al nou\lea (4,2 miliarde de dolari), iar Burberry (4,09 miliarde de dolari) încheie Topul 10 al celor mai valoroase branduri de lux din lume.
Clasamentul a ]inut cont [i de alte criterii, precum istoria, tradi]ia [i m\iestria fiec\rui brand în parte.

Vezi si

Patiserii scot pe piață 7,2 milioane de cozonaci în perioada Sărbătorilor Pascale

Patiserii vor scoate pe piaţă 7,2 milioane de cozonaci în perioada Sărbătorilor Pascale, în scădere …