Saturday , April 27 2024

Coca-Cola investeşte 22 mil. euro într-o nouă linie de îmbuteliere în România

cappy pulpy

Şefii gigantului Coca-Cola sunt astăzi la Bucureşti pentru inaugurarea unei noii linii de îmbuteliere a produsului Cappy Pulpy.

Muhtar Kent, președinte și CEO al The Coca-Cola Company şi Dimitris Lois, CEO al Coca-Cola HBC AG au inaugurat astăzi noua linie de îmbuteliere Cappy Pulpy în Ploiești, o investiție de 22 milioane de euro. La inaugurare a fost prezent şi premierul Victor Ponta.

“Cappy Pulpy este o băutură răcoritoare cu un conținut ridicat de pulpă de fruct, obținută cu ajutorul unei tehnologii de producție de ultimă generație. Aceasta permite existența a două fluxuri concomitente, unul care transportă partea lichidă a băuturii (sucul) și unul care transportă bucățile de pulpă de fruct. Sucul și bucățile de pulpă de fruct se întâlnesc la final, în valva de umplere, unde se amestecă. Tehnologia de ultimă generație, dar și rețeta specială, conferă noului Cappy Pulpy naturalețe și un gust intens răcoritor, prin păstrarea caracteristicilor pulpei din fruct. Capacitatea liniei de producție este de până la 36.000 de sticle pe oră”, se spune într-un comunicat al companiei.

Coca-Cola a investit pentru prima dată în România în 1991, iar astăzi are peste 1.800 de angajați în toată țara. În România, Coca-Cola HBC România îmbuteliază produsele din portofoliul Coca-Cola în trei fabrici și le distribuie celor peste 64.000 de clienți din întreaga țară, printr-o rețea de 20 de depozite și centre de distribuție.

“Fabrica de îmbuteliere din Ploiești, cea mai mare din sud-estul Europei, este pentru Coca-Cola HBC un adevărat centru al investițiilor în inovații tehnologice. În urmă cu 4 ani, am inaugurat aici alte două inovații importante – mega-depozitul automatizat High-Bay și Centrala de cogenerare – cu o valoare totală a investiției de 45 de milioane de euro. Anul acesta aducem din nou în România o investiție majoră, de peste 22 de milioane de euro. Ne bucurăm astfel să putem reconfirma, prin amploarea și constanța investițiilor în România, poziția Sistemului Coca-Cola, ca unul dintre cei mai importanți investitori în economia românească.” a declarat Dimitris Lois.

Noua linie aseptică de îmbuteliere se bazează pe un sistem de umplere de ultimă generație brevetat de Krones – lider mondial în furnizarea de tehnologie pentru producerea de băuturi și ambalaje, iar operarea sa este asigurată de 30 de lucrători calificați. Linia funcționează din iulie 2013 și produce băuturi în ambalaje destinate consumului imediat (0,33L PET) și consumului în familie (1,5L PET).

Cappy Pulpy este produs în prezent în două arome – portocală şi grapefruit, atât pentru piața din România, cât și pentru alte piețe europene precum Bulgaria, Ungaria, Croația, Bosnia, Cehia și Slovacia.

“Ca şi în alte țări, aici au existat, în ultimii ani, provocări legate de creștere. Dar noi, la Coca-Cola, credem în investiția în perioade dificile, în dezvoltarea pe termen lung și în contribuția pozitivă la creșterea şi revitalizarea economiei.”, a declarat Muhtar Kent.

Încă de la lansare, Cappy Pulpy s-a bucurat de succes și apreciere din partea consumatorilor și a clienților, confirmând interesul românilor pentru produse inovatoare. Cappy Pulpy a fost susținut puternic de o campanie integrată de marketing, formată din spot TV, panotaj stradal, activări online și promovare la punctul de vânzare.

Vezi si

Costurile cu mâna de lucru în UE au crescut cu 5,3% în 2023. În România au urcat cu 16,1%

Costurile cu mâna de lucru în Uniunea Europeană au urcat anul trecut cu 5,3%, însă …