Tuesday , April 30 2024

Primăria nu mai dă nicio autorizație de construire în zona comercială Burdujeni până când nu se rezolvă problema traficului în zonă

Conform declarațiilor primarului Ion Lungu, trebuie mai întâi rezolvate rutele ocolitoare și al treilea pod rutier peste râul Suceava. Fără autorizație, niște întreprinzători au demarat deja lucrări pentru amenajarea unui bazar privat, în spate la defunctul Mobstrat, pe terenul căruia, la vedere, funcționează Carrefour 

Primarul Lungu - 25 febr 2015 [800x600]

Primarul Sucevei, Ion Lungu, a anunțat că municipiul nostru va găzdui un proiect important la nivel european, cu reprezentanți ai unor orașe din nouă țări. Este vorba despre un eveniment denumit “Soluții logistice inovatoare pentru transportul și distribuția de marfă”. Lungu a declarat că a participat la inaugurarea acestui proiect important. “Acest proiect își propune să își aducă o contribuție la fluidizarea traficului în municipiul Suceava. Au fost reprezentanți din nouă țări, cu experiența lor, dar și reprezentanți locali, de la Camera de Comerț, de la Poliția Rutieră, de la mai multe societăți comerciale”, a spus Ion Lungu.
In legătură cumva indirectă cu evenimentul internațional de la Suceava, primarul municipiului a arătat că un lucru este cert: “Nu am dat și nu vom da niciun fel de autorizație de construcție în zona comercială din Burdujeni până nu clarificăm traficul din zonă. Aud că se dorește să se facă un bazar privat la fosta fabrică Mobstrat. Eu precizez din start că Primăria municipiului Suceava nu a dat nicio autorizație de funcționare în zonă, până când nu vom clarifica problema traficului”, a spus Ion Lungu, care a arătat că este un studiu de trafic în lucru, un studiu de oportunitate pentru re­a­­lizarea unui pod nou peste râul Suceava, fina­lizarea lucrărilor la ruta oco­litoare numărul 1, de­mararea lucrărilor la ruta ocolitoare numărul 2. “Spun foarte clar: până când nu terminăm lucră­rile în zonă, Primăria mu­nicipiului Suceava nu va mai da niciun fel de au­torizație pentru alte centre comerciale din zonă”, a anunțat primarul Lungu. El a arătat în continuare că astfel de iniția­tive vor duce efectiv la blo­carea circulației. “Ne su­focăm”, a conchis primarul, care i-a atenționat pe cei care chiar s-ar fi apucat de lucru în zona în care ar urma să se construiască un nou bazar privat că nu a venit nimeni la Primărie care să so­licite oficial începerea unor lu­crări. “Pentru lucrările de acolo, Primăria Suceava nu a dat niciun fel de autorizație oficială până când nu se reglementează traficul în zonă”, a declarat Ion Lungu. (N. R.)

Vezi si

Recomandări ale specialiștilor DSP Suceava de Sărbători: prepararea corespunzătoare a alimentelor și evitarea exceselor alimentare

Consumarea alimentelor în exces poate duce la dispepsii gastro-intestinale (greţuri, balonări, dureri abdominale difuze, scaune …

2 comments

  1. Oooo…stimate Alecu….nu cere atat de mult de la un homo sapiens dotat prea putin cu materia cenusie nativa atat de vitala in activitatile cotidiene(mancat, vorbit etc).. ca sa nu mai vorbim de activitatile unui edil de urba! Omul nici nu cred ca intelege ce ai scris:)))

  2. Poate să participe dl. primar Lungu la câte seminarii vrea iar Suceava să găzduiască și un milion de conferințe pe teme ca fluidizarea traficului, că tot degeaba.
    Mai bine ar lua deciziile corecte și ar face până în 2020 două poduri (fie și numai cu câte o bandă pe sens și destinate doar traficului ușor) în aval de podul de la Bazar și până în zona CET, la care să se adauge și treceri măcar la nivel cu cealea ferată la un capăt și la celălalt de Laniște, în cazul în care un pasaj rutier peste calea ferată în zona CET și altul în zona Bazelor/Eroilor nu se pot realiza din cauza costurilor ridicate (spațiului bugetar îngust – dacă vă place o lingură de lemn).
    Abia atunci veți vedea cât de bine se circulă și în cartierul Burdujeni, și în zona comercială (tot a Burdujeniului, în ultimă instanță) din lunca Sucevei, și în alte zone din oraș.
    Cred că ar fi S.F. de-a dreptul (și nu mă refer aici la studiu de fezabilitate) să mai sper ca în amonte de podul de la Bazar și până spre cel de aproape de Selgros să fie ridicat (în cel de-al patrulea mandat al dlui preimar, adică până în 2020) la măcar un pod (tot măcar pentru trafic ușor și cu o singură bandă pe sens, undeva în spatele Bazarului), dacă nu chiar două (zona Ștrandului) și un pasaj peste calea ferată aproape de Gara Burdujeni.
    Poate cu astfel de poduri, dle primar Ion Lungu v-ați ține și dvs. de promisiunea din 2012 ca „Suceava să-și întoarcă fața spre râu”, ca să nu mai spun că l-ați ajuta mult și pe colegul dvs de partid, dl. Gheorghe Flutur care tot pe final de 2012 ne spunea că vrea să facă din „Suceava, capitală de regiune”.