Registru de reclamații distribuit de Primărie la fiecare asociație de proprietari
Acest registru va fi verificat lunar sau măcar trimestrial de reprezentanți ai Primăriei. Viceprimarul Marian Andronache a avertizat că în acest registru ar putea fi și reclamații la adresa șefilor de asociații, care însă trebuie să stea liniștiți – dacă nu se confirmă reclamația, nu vor păți nimic. Sefii de asociații au stat ieri la coadă pentru a primi câte un registru de reclamații
Ieri, la întâlnirea convocată de conducerea Primăriei Suceava cu reprezentanții asociațiilor de proprietari a fost distribuit, pentru fiecare asociație în parte, câte un registru de sesizări și reclamații adresate Primăriei, în care fiecare membru al asociațiilor de proprietari să își exprime în scris nemulțumirile față de modul în care funcționează relația contribuabililor cu Consiliul Local și chiar cu cei din conducerea asociațiilor de proprietari. Viceprimarul Marian Andronache a explicat că acest registru de sesizări va fi, dacă nu lunar, măcar trimestrial verificat de Primărie, pentru a afla care sunt sugestiile oferite de cetățenii municipiului Suceava. El a avertizat că în acest registru s-ar putea să apară și reclamații la adresa conducerii asociațiilor de proprietari, din partea membrilor acestora, dar nici președinții, nici administratorii ori casierii acestor structuri nu vor trebui să se teamă pentru că toate reclamațiile făcute vor fi verificate și dacă nu se confirmă, nu va exista nicio consecință. “Vor fi și reclamații privitoare la conducerea asociațiilor. Sunt cunoscuți în general reclamagiii de profesie. Sunt și două – trei cazuri de sesizări care au ajuns la Primărie, reclamații la adresa administratorilor de asociații de proprietari. Nu dau nume, acestea vor fi verificate”, a spus Marian Andronache. El a transmis șefilor de asociații de proprietari că cele mai multe nemulțumiri vin din partea oamenilor care sunt tratați fără niciun fel de respect, de multe ori disprețuitor de către reprezentanții acestor asociații, explicând că pentru fiecare om trebuie acordat un răgaz civilizat, indiferent ce problemă ar avea.
De reținut că, după terminarea discuțiilor, toți liderii de asociații de proprietari prezenți ieri la întâlnirea de la Primărie au preluat câte un registru de reclamații, stând chiar la coadă. Rămâne de văzut cum și în ce fel va fi folosit acesta la fiecare asociație de proprietari în parte. (N.R.)