Friday , April 26 2024

Facebook va lansa un serviciu matrimonial

Compania Facebook şi-a anunţat intenţia de a se lansa pe piaţa site-urilor matrimoniale şi a insistat totodată asupra eforturilor pe care le întreprinde pentru a proteja datele personale ale utilizatorilor săi.
zuckerberg

Decizia a fost luată după izbucnirea scandalului în care este implicat cabinetul britanic de consultanţă Cambridge Analytica, informează AFP.
Mark Zuckerberg, CEO-ul reţelei de socializare Facebook, a făcut acest anunţ la o întrunire ce a avut loc cu ocazia Zilei dezvoltatorilor online, organizată în oraşul californian San Jose. El a precizat că această nouă funcţie matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci să îi ajute pe oameni să construiască relaţii durabile prin intermediul reţelei de socializare.
“Noul serviciu va fi destinat construirii unor relaţii autentice şi durabile, nu doar pentru întâlniri de o seară”, a afirmat el, subliniind că din totalul celor 2 miliarde de utilizatori ai reţelei de socializare aproximativ 200 de milioane sunt persoane singure.
Mark Zuckerberg nu a precizat dacă noul serviciu online va fi disponibil pe bază de abonament, dar, până în prezent, majoritatea funcţiilor utilizate pe această platformă online sunt gratuite.
Reprezentanţii Facebook au precizat că utilizatorii vor putea să creeze “un profil pentru întâlniri”, diferit de profilul prezentat pe pagina lor de Facebook, şi că partenerii potenţiali vor fi recomandaţi pe baza datelor incluse în acel profil nou.
Preţul acţiunilor Match.com, unul dintre principalele site-uri de întâlniri online din Statele Unite, accesibil pe bază de abonament, a scăzut pe Wall Street cu 17% după anunţul făcut de Mark Zuckerberg.
Printre celelalte inovaţii anunţate marţi figurează şi posibilitatea ca utilizatorii Facebook să îşi şteargă istoricul de navigare online.
“Această funcţie vă va permite să vedeţi site-urile şi aplicaţiile care ne trimit informaţii atunci când le utilizaţi, să suprimaţi aceste informaţii de pe contul vostru şi să dezactivaţi capacitatea noastră de a le stoca pe viitor”, au precizat reprezentanţii Facebook pe un blog.
“Dacă vă ştergeţi istoricul sau utilizaţi noul parametru, noi vom suprima informaţiile de identificare aşa încât istoricul site-urilor şi aplicaţiilor pe care le-aţi utilizat nu va fi asociat contului vostru”, a explicat aceeaşi sursă.
“Vom continua să furnizăm aplicaţii şi site-uri cu analize agregate – de exemplu, vom putea să creăm rapoarte atunci când primim aceste informaţii, pentru a putea să spunem dezvoltatorilor dacă aplicaţiile lor sunt cele mai populare în rândul bărbaţilor sau femeilor dintr-un anumit grup de vârstă”, a precizat aceeaşi sursă.

Vezi si

Artistul fenomen Burna Boy vine la vară la UNTOLD

Untold, unul dintre cele mai mari festivaluri din lume, anunță noi nume de artiști îndrăgiți …