Sunday , April 28 2024

Dan Negru critică TVR pentru că negociază un reality-show „cu chiloți și bulendre”

Dan Negru a criticat dur, într-un mesaj pe Facebook, TVR, care a început negocierile pentru cumpărarea drepturilor reality show-ului Big Brother, celebrul format de televiziune care a fost difuzat pentru prima oară în România în 2003, de Prima TV.

„Tiptil-tiptil, pe tăcute, TVR trece la programe cu chiloți și bulendre. Statul român începe negocierile ca să difuzeze la televiziunea publică Big Brother, unul din cele mai scumpe și controversate reality-show-uri. Un program de tip humiliation show (showuri de umilință) care a atras în toată lumea amenzi uriașe sau demisii răsunătoare din cauza limbajului obscen, a scenelor de sex sau a violenței. În Anglia a fost cea mai reclamată emisiune a deceniului trecut la OFCOM (CNA-ul lor). Când a fost difuzat în România, cu ani in urmă, CNA a suspendat emisia Prima Tv din cauza scenelor de sex difuzate in Big Brother. Un grup de oameni lipsiți de intimitate și filmați 24/7 e programul pe care-l propune televiziunea publică.

TVR trebuia să difuzeze Românii au talent sau Vocea României despre voci românești sau Jocul Cuvintelor despre limba romană. Statul român a ales însă Big Brother mult mai scump si mult mai rușinos. Big Brother e un format tv de milioane de euro. Televiziunea publică a pierdut drepturile de televizare pentru Campionatul European de Fotbal, pentru naționala României, pentru Mondialele la handbal. Dar are bani de bulendre filmate 24/7.

Am colegi admirabili in TVR conduși însă mereu de o șleahtă de politiceni care decid prost și strâmb”, a fost mesajul postat de Dan Negru pe Facebook.

Vezi si

Artistul fenomen Burna Boy vine la vară la UNTOLD