Televiziunea lansată de Oprah Winfrey, urmărită de 1 milion de telespectatori în prima zi de emisie

reportersite
04 ianuarie 2011, 14:39

Reţeaua de televiziune OWN, lansată de Oprah Winfrey, a fost urmărită sâmbătă, în prima zi de emisie, de peste 1 milion de telespectatori, informează Variety.com.

Principala emisiune a reţelei, „Season 25: Oprah Behind the Scenes”, a avut o audienţă de 1,3 milioane de telespectatori.

OWN a fost cel de-al treilea cel mai urmărit post de televiziune sâmbătă seara în rândul femeilor cu vârste cuprinse între 25 şi 54 de ani, după ESPN şi USA Network.

Cea mai urmărită emisiune duminică a fost „Ask Oprah’s All Stars”, cu Dr. Oz, Dr. Phil şi Suze Orman, cu o audienţă de 602.000 de telespectatori.

Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 şi a recrutat deja câteva staruri de la Hollywood care îşi vor prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O’Donnell şi Ryan şi Tatum O’Neal. Totodată, câţiva actori de prim rang – Julia Roberts, Forest Whitaker şi Goldie Hawn – vor regiza şi prezenta o serie de documentare pentru postul OWN.

Populara realizatoare şi prezentatoare de televiziune Oprah Winfrey va pune capăt emisiunii care a făcut-o celebră, „The Oprah Winfrey Show”, în mai 2011, după 25 de ani de difuzare şi intenţionează să prezinte o nouă emisiune zilnică pe propriul post de televiziune, OWN, lansat oficial pe 1 ianuarie 2011, în cadrul unui parteneriat cu Discovery Communications. „The Oprah Winfrey Show”, liderul de audienţă pe segmentul talk show-urilor diurne din Statele Unite ale Americii, este difuzat din Chicago de postul ABC, pe întreg teritoriul american şi în peste 140 de ţări. Această emisiune a făcut-o celebră pe Oprah Winfrey şi a ajutat-o să strângă o avere estimată de revista Forbes la 2,3 miliarde de dolari.