Alte stiri
Novak Djokovic a fost ales Sportivul Anului 2023 la gala Premiilor Laureus. Lista câștigătorilor
acum 27 mins
Numărul unu mondial al industriei de streaming muzical va introduce link-uri în toate podcasturile sale despre COVID-19, care îi vor ghida pe utilizatori către informaţii concrete şi din surse ştiinţifice, a anunţat directorul general şi fondatorul Spotify, Daniel Ek, citat de AFP.
„Pe baza feedback-ului pe care l-am primit în ultimele săptămâni, a devenit clar pentru mine că avem obligaţia de a face mai mult pentru a oferi echilibru şi acces la informaţii larg acceptate oferite de comunităţile medicale şi ştiinţifice”, a declarat miliardarul suedez într-un comunicat.
„Acest nou efort de combatere a dezinformării va fi lansat în ţările din întreaga lume în zilele următoare. Din câte ştim, aceste sfaturi asupra conţinutului sunt o premieră pentru o platformă importantă de podcast” a mai spus el.
Spotify şi-a anunţat, de asemenea, duminică regulile de utilizare şi a precizat că „testează modalităţi” de a semnala mai bine creatorilor de podcast „ce este acceptabil”, fără a menţiona în mod deschis sancţiuni.
Acest anunţ vine în urma unei controverse iniţiate de cântăreţul Neil Young, care a anunţat săptămâna trecută că îşi retrage muzica de pe această platformă de streaming, după ce a acuzat compania că promovează dezinformările despre COVID-19 prin găzduirea unui podcast al popularului şi controversatului prezentator Joe Rogan. Starul a fost urmat imediat de artista Joni Mitchell.
Joe Rogan, al cărui contract semnat anul trecut cu Spotify a fost estimat la 100 de milioane de dolari, este acuzat că a descurajat vaccinarea anti-COVID-19 în rândul tinerilor şi că a promovat utilizarea unui tratament neautorizat, cu Ivermectină, împotriva noului coronavirus.
Tags COVID dezinformare masuri Obiectiv de Suceava Spotfy
Pubul “Câinele Negru din Vauxhall” (The Black Dog in Vauxhall) a cunoscut un succes neașteptat …