Thursday , February 2 2023

Netflix produce un reality show inspirat din „Squid Games”. Premiu de 4,5 milioane de de dolari

Confruntat cu o scădere abruptă a numărului de abonați, pe fondul unei concurențe acerbe, serviciul de streaming Netflix caută participanți pentru un reality show inspirat din cel mai popular serial al său din toate timpurile, Squid Game. 456 de recruți din întreaga lume vor juca jocuri în care nu viețile lor sunt în joc, ci „cea mai rea soartă este să plece acasă cu mâinile goale”, pierzând un premiu de 4,56 milioane de dolari.

Netflix a confirmat, de asemenea, că serialul va avea un al doilea sezon la începutul acestei săptămâni.

Miercuri, platforma a anunțat că noul său serial de 10 episoade, Squid Game: The Challenge, va oferi „cel mai mare premiu în numerar din istoria reality TV”. „Pe măsură ce [jucătorii] concurează printr-o serie de jocuri inspirate din serialul original, plus noi completări surprinzătoare, strategiile, alianțele și caracterul lor vor fi puse la încercare, în timp ce concurenții sunt eliminați în jurul lor”, a adăugat Netflix, într-un comunicat.

Participanții trebuie să aibă cel puțin 21 de ani. Ei trebuie să vorbească engleză și să fie disponibili până la 4 săptămâni, la începutul anului 2023, pentru filmări. Cei 456 de participanți sunt o trimitere către seria fictivă, care prezintă același număr de jucători, cu protagonistul principal, Seong Gi-hun, denumit și Jucătorul 456.

Seria thriller sud-coreeană spune povestea unor oameni plini de datorii care concurează pentru un premiu uriaș în bani, într-o serie mortală de jocuri pentru copii. Acesta deține recordul ca cel mai popular serial Netflix din toate timpurile și a fost vizionat de 111 milioane de utilizatori în primele 28 de zile de la lansare.

Regizorul, scriitorul și producătorul executiv al Squid Game, Hwang Dong-hyuk, a declarat, luni: „A fost nevoie de 12 ani pentru a aduce la viață primul sezon al Squid Game, anul trecut. Dar a fost nevoie de 12 zile pentru ca Squid Game să devină serialul Netflix cu cea mai mare popularitate înregistrată vreodată”.

Vezi si

J.Lo, Oprah, Sharon Stone, Sofia Vergara, Kim Kardashian, la petrecerea Anastasiei Soare, „regina sprâncenelor de la Hollywood”

Românca Anastasia Soare, CEO și fondatoare a companiei de cosmetice Anastasia Beverly Hills, a organizat …