Tuesday , April 23 2024

Mihaela a triplat audienta postului Realitatea TV. Pe locul 2, dupa Pro TV

A doua ediţie a emisiunii “Alegerile Mihaelei” a înregistrat, duminică, 27 mai, audienţe spectaculoase. Astfel, potrivit măsurătorilor oficiale, pe publicul tânăr şi educat, cuprins între 15 şi 54 de ani, a realizat un share mediu de 7-8, parţial peste cel înregistrat de Antena 1! Mai mult, pe all urban, timp de un sfert de oră, între 16,15 la 16,30, Mihaela a reuşit să ţină postul Realitatea TV în frunte, lider de audienţă, realizând un share 8,4.
Per total, în intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 2, dupa Pro TV. Potrivit site-ului paginademedia.ro, la “Alegerile Mihaelei” s-au uitat, duminică, 336.000 de români, dintre care 230.000 din mediul urban. Vârful de audienta la nivel national, adica “minutul de aur”, s-a inregistrat la ora 16.27, cand la Realitatea TV s-au uitat nu mai putin de 466.000 de telespectatori.
Mihaela Rădulescu a strălucit, si duminica aceasta, într-o creaţie marca Dana Budeanu, care i-a pus în evidenţă decolteul şi picioarele foarte frumoase. Rochia face parte din colecţia Lolita şi este una dintre cele mai sexy piese vestimentare pe care le-a purtat diva. E croită dintr-un material special şi este strâmtă, punându-i Mihaelei formele voluptoase în evidenţă.
Dupa ce prima editie s-a filmat intr-un mall bucurestean, show-ul se desfasoara, incepand de ieri, intr-un studio Realitatea TV special amenajat. Vedeta le-a pregatit telespectatorilor alte editii incendiare, cu invitati speciali, in fiecare duminica, de la ora 14.05.

Vezi si

Un pub din Londra, menționat de Taylor Swift pe noul album, este sufocat de fanii artistei

Pubul “Câinele Negru din Vauxhall” (The Black Dog in Vauxhall) a cunoscut un succes neașteptat …