Wednesday , December 7 2022

Mihaela a triplat audienta postului Realitatea TV. Pe locul 2, dupa Pro TV

A doua ediţie a emisiunii “Alegerile Mihaelei” a înregistrat, duminică, 27 mai, audienţe spectaculoase. Astfel, potrivit măsurătorilor oficiale, pe publicul tânăr şi educat, cuprins între 15 şi 54 de ani, a realizat un share mediu de 7-8, parţial peste cel înregistrat de Antena 1! Mai mult, pe all urban, timp de un sfert de oră, între 16,15 la 16,30, Mihaela a reuşit să ţină postul Realitatea TV în frunte, lider de audienţă, realizând un share 8,4.
Per total, în intervalul orar 14-17, Realitatea TV s-a situat pe locul 2, dupa Pro TV. Potrivit site-ului paginademedia.ro, la “Alegerile Mihaelei” s-au uitat, duminică, 336.000 de români, dintre care 230.000 din mediul urban. Vârful de audienta la nivel national, adica “minutul de aur”, s-a inregistrat la ora 16.27, cand la Realitatea TV s-au uitat nu mai putin de 466.000 de telespectatori.
Mihaela Rădulescu a strălucit, si duminica aceasta, într-o creaţie marca Dana Budeanu, care i-a pus în evidenţă decolteul şi picioarele foarte frumoase. Rochia face parte din colecţia Lolita şi este una dintre cele mai sexy piese vestimentare pe care le-a purtat diva. E croită dintr-un material special şi este strâmtă, punându-i Mihaelei formele voluptoase în evidenţă.
Dupa ce prima editie s-a filmat intr-un mall bucurestean, show-ul se desfasoara, incepand de ieri, intr-un studio Realitatea TV special amenajat. Vedeta le-a pregatit telespectatorilor alte editii incendiare, cu invitati speciali, in fiecare duminica, de la ora 14.05.

Vezi si

A murit Kirstie Alley, actrița cu trei premii Emmy din comedia „Uite cine vorbește” și din sitcomul „Cheers”

Actrița Kirstie Alley, câștigătoare a trei premii Emmy și care a jucat în filme cunoscute, …