Wednesday , April 17 2024

Lil' Kim este noua imagine a unui brand de votca

Lil' Kim
Cânt\rea]a american\ de muzic\ rap s-a asociat cu produc\torul de votc\ Three Olives pentru a promova un sortiment din aceast\ b\utur\ alco
olic\ cu gust de struguri, informeaz\ contactmusic.com.
Cânt\rea]a american\, c\reia îi place s\ i se spun\ “Queen Bee”, a fost desemnat\ imaginea sortimentului de votc\ “Three-O Purple”, directorii companiei Three Olives considerând c\ artista reprezint\ alegerea perfect\ pentru a reprezenta acest produs, considerat “la fel de amuzant, de impertinent [i de sexy precum Queen Bee”, a[a cum se afirm\ în clipul publicitar ce înso]e[te lansarea b\uturii.
Noul produs este promovat printr-o serie de ac]iuni concepute de agen]ia de marketing Proximo Spirits.
“Deoarece eu sunt Queen Bee, iar purpuriul este culoarea regalit\]ii, sunt încântat\ de faptul c\ Three Olives mi-a cerut s\ ofer pu]in din aroma mea personal\ campaniei «O-Face» pentru brandul de votc\ Purple”, a declarat, la rândul ei, cânt\rea]a Lil’ Kim.
Câ[tig\toare a [ase premii Grammy [i a mai multor discuri de platin\, Lil’ Kim (pe numele adev\rat Kimberly Denise Jones) s-a n\scut în Brooklyn, New York, în 1974. Ea [i-a început cariera muzical\ în 1990, dup\ ce l-a întâlnit pe Biggie Smalls (Notorious B.I.G.).
În anul 2001, Lil’ Kim a ap\rut al\turi de Christina Aguilera, Pink [i Maya în remake-ul piesei “Lady Marmelade”, melodie ce a fost înregistrat\ pentru coloana sonor\ a filmului “Moulin Rouge” [i care a r\mas pe locul întâi în topul Billboard 100 timp de cinci s\pt\mâni.

Vezi si

“Mergeți acasă”: Turismul excesiv stârnește reacții în Spania

Mișcările „anti-turistice” se înmulțesc în Spania, a doua cea mai vizitată țară din lume, determinând …