Wednesday , April 24 2024

Andreea Esca, trei vacante minunate in aceasta vara

esca-familie

Andreea Esca, sotul si copiii lor au avut parte de trei vacante de vis anul acesta. Ei au petrecut cateva zile in Romania, in Ardeal, dupa care au plecat, ca in fiecare an, in Turcia. Apoi, au mers impreuna si in Franta.
“Această vacanţă a început cu o săptămână în Ardeal, unde copiii mei erau deja de o lună împreună cu părinţii mei. A fost foarte frumos, mai ales că l-am şi cununat pe vărul meu, Titi, care îmi este foarte drag şi care s-a căsătorit cu o domnişoară pe care o ştiu de când era bebeluş… A fost o nuntă tradiţională, pregătită până în cele mai mici detalii de miri şi de părinţii lor. N-au lipsit brazii din poartă, strigătoarele, supă de tăiţei şi petrecerea care a durat două zile. Mi-a făcut mare plăcere dansez cu prietenii mei din vacanţele copilăriei, la ţară. După aceea, am mers o săptămână în Antalya, unde am profitat de mare şi de tobogane de apă, şi câteva zile la Nisa, la bunicii din partea soţului meu. A fost o vacanţă lungă şi reuşită din care m-am întors cu chef de muncă”, a declarat Esca pentru PRO TV Magazin.
“Când mergem la mare, în Antalya, nu prea mai vizităm nimic deoarece ne ducem acolo de aproape 10 ani. Am văzut cam tot, aşa că lenevim la soare pe malul apei. În Franţa ne-am mai plimbat , mai ales că avem familie şi prieteni de vizitat pe toată coasta. Iar la ţară, merg toată ziua dintr-un capăt în altul al satului, pentru că ştiu fiecare piatră, iar atunci când vreau să-mi limpezesc mintea merg cu bicicleta către munte”, a mai spus ea.
Andreea Esca a povestit si cateva peripetii avute de-a lungul timpului in vacantele cu familia.
“Toate vacanţele noastre au partea lor palpitantă pentru că nu avem niciodată sufficient timp. Vrem să facem de toate în câteva zile, prin urmare suntem ca nişte “fugari”. De exemplu , era să ratăm avionul de întoarcere pentru că am plecat târziu spre aeroport: trebuia să-l “predăm” şi pe Aris unor prieteni, să facem plinul de benzină şi să dăm înapoi maşina închiriată. Important e că, până la urmă, ne-am descurcat… Iar copiii noştri sunt la fel ca noi. Se acomodează oriunde şi oricum, aleargă cu valizele şi ştiu, de exemplu, că, dacă mergem în Statele Unite, trebuie să doarmă atunci când le zicem noi, ca să nu fie adormiţi în timpul celor câteva zile de vacanţă”, a explicat stirista de la PRO TV.

Vezi si

FOTO. Celine Dion, despre boala ei teribilă: “Nu am învins-o. Este încă în mine și va fi mereu”

Celine Dion a pozat pentru coperta celei mai noi ediții a revistei Vogue Franța. Artista …