Alte stiri
Un nou album The Rolling Stones, după 20 de ani? O reclamă simpatică într-un ziar local oferă indicii
23 August, 2023
Lindsay Lohan, acuzată că a făcut reclamă unor criptomonede fără să declare că a fost plătită
23 March, 2023
Anul acesta, Coca Cola şi-a intensificat campania de promovare, mai ales că s-au împlinit 125 de ani de la crearea băuturii răcoritoare. Ca să nu rămână în urmă, Pepsi vine tare cu două spoturi, care îi au ca actori principali pe Moş Crăciun şi urşii, embleme Coca Cola.
Primul spot ne înfăţişează un Moş Crăciun în vacanţă, care se distrează de minune la piscină şi care merge să ceară un suc. Barmanul îi oferă două sticle de Coca Cola, dar el cere două doze de Pepsi, pentru că este în vacanţă.
Al doilea spot îi are ca protagonişti pe urşii polari, vizitaţi de rude. Campania Pepsi a fost creată de cei de la TBWA/Chiat/Day şi denumită “Summer Time”. Pe fundalul spoturilor se aude piesa celor de la Montell Jordan, This is how we do it.
Celine Dion a pozat pentru coperta celei mai noi ediții a revistei Vogue Franța. Artista …