Thursday , February 9 2023

Promovarea turistică a Municipiului Suceava va fi mai agresivă

În 2023, Municipiul Suceava va fi prezent la nu mai puțin de 14 târguri de turism din care 12 internaționale și doar două naționale. La ultima ședință de Consiliu Local a fost discutat și aprobat un proiect în acest sens. „Municipiul Suceava dorește sa promoveze orașul din punct de vedere turistic și economic, încercând prin diverse modalități să îmbunătățescă vizibilitatea și accesibilitatea acestuia”, se explică, printre altele, în susținerea unei promovări mai agresive pe piața națională și mai ales pe cea internațională a municipiului Suceava.

CL a aprobat participarea Municipiului Suceava la înființarea ,,Organizatiei de Management al Destinației (OMD) Suceava – Orașul Cetatii de Scaun”, într-o ședință care a avut loc pe 7 octombrie, și odată cu aceasta a statutului și desemnarea în cadrul acestei organizații a reprezentantului municipiului. Organizația a fost constituită în scopul dezvoltării durabile a turismului din Municipiul Suceava și implicit a creșterii atractivității acestuia ca destinație turistică. Pe data de 22 noiembrie, Ministrul Antreprenoriatului și Turismului dă un ordin prin care aprobă lista cu manifestările expoziționale internaționale din țară și străinătate la care ministerul participă în 2023. În 6 decembrie, Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a emis primul aviz pentru înființarea unei OMD: „Suceava – Orașul Cetății de Scaun”.

Ca să răspundă cerințelor impuse de statutul de membru al Organizației de Management al Destinației ,,Suceava – Orașul Cetății de Scaun”, Municipiul Suceava trebuie să aprobe participări de principiu la aceste evenimente. „Participarea la aceste târguri reprezintă o oportunitate de inspirație pentru crearea de noi evenimente și activități, precum și o promovare eficientă și incisivă a obiectivelor turistice și a actorilor din domeniul turismului la standarde europene. Alegerea târgurilor se va face la recomandările Ministerul Antreprenoriatului și Turismului, precum și a hotărârilor luate în cadrul Consiliului Director al OMD-ului … Noul logo împreuna cu cele două variante de slogan „Suceava – Orașul Cetății de Scaun” și „Suceava – Cu inima deschisă” ofera o nouă identitate vizuală, care respectă atât trecutul, cu latura sa istorică și religioasă, cât și modernismul, noua identitate vizuală fiind una adaptivă și versatilă. Prin participarea la târgurile de turism dorim să ne adresam turiștilor, antreprenorilor sau agențiilor de turism, oferindu-le informații și detalii prin metodele de promovare menționate mai sus cu scopul de a stimula și crește numărul de vizitatori în orașul Suceava”, se mai arată în sursa citată.

Pe de altă parte, legat de OMD ,,Suceava – Orașul Cetății de Scaun” se mai specifică faptul că nu doar partea de promovare activă va fi scoasă în evidență, ci și faptul că Suceava întâmpină turiștii cu obiective precum: monumente istorice (Cetatea de Scaun a Sucevei), muzee (Muzeul Național al Bucovinei), monumente de artă religioasă – biserici și mănăstiri (Biserica Sfântul Gheorghe din cadrul Manastirii Sfântul Ioan cel Nou de la Suceava care este inclusă în Patrimoniu UNESCO), parcuri și zone de agrement (Zona de agrement „Tătărași”, Zona de agrement de pe malul râului Suceava). Acestea sunt prezentate și promovate prin materiale clasice de promovare (broșuri, pliante, suveniruri, filmulețe de prezentare, etc.) și prin aplicația mobilă de turism Suceava Official App, aceasta prezentând turiștilor și informații despre evenimentele care au loc în oraș cum ar fi festivaluri, târguri, spectacole de teatru, vernisaje, noutăți cinematografice. (D.P.)

Vezi si

Bărbat din Vicovu de Sus, reținut după ce a fost prins transportând peste 6.700 de pachete cu țigări ascunse sub 41 de cutii cu papuci

Polițiștii i-au pus sub sechestru și mașina de vreo 9.000 de euro. Miercuri, 8 februarie, …