Thursday , September 23 2021

Zeci de români au rămas pe aeroportul din Barcelona după ce WizzAir a refuzat să-i îmbarce în avion

 Românii aveau bilete pentru cursa de la ora 20.40 spre Bucureşti, însă compania le-a refuzat îmbarcarea. „Le-am predat şi mi-au anulat check-in-ul făcut online”, a declarat Petru Slupa, un pasager, pentru Europa Liberă. Aceeaşi sursă informează că niciun reprezentant al companiei nu a venit vineri pe aeroportul spaniol pentru a le oferi detalii suplimentare celor afectaţi. „Ne-au refuzat îmbarcarea, nouă şi altor aproximativ 40 de oameni pe motiv că nu sunt suficiente locuri în avion. Nu se cunosc motivele, niciun reprezentant de la Wizz nu a fost prezent. O bătaie de joc”, a declarat Petru Slupa.
Oamenii au aflat din discuţiile cu personalul de la aeroport că o situaţie similară a fost şi în urmă cu o seară. Un coordonator al secţiei consulare de la Ambasada României la Madrid a declarat, pentru Europa Liberă, că va mobiliza consulatul pentru a vedea care sunt soluţiile pentru românii blocaţi în aeroportul din Barcelona.
„Din când în când, mai ales într-un context dinamic şi în continuă schimbare, care variază de la restricţii volatile la vârfuri în ceea ce priveşte cererea pe multe rute de vară, s-ar putea întâmpla ca Wizz Air să fie obligată să facă schimburi operaţionale de ultim moment ale aeronavelor pentru a menţine operaţiunile de zbor, aşa cum este practica normală în industria aviaţiei. În cazul puţin probabil în care singurul avion disponibil pentru schimb este unul care poate găzdui un număr mai mic de pasageri, unor pasageri li se poate refuza îmbarcarea, lucru pe care Wizz Air îl regretă sincer. Toţi pasagerii afectaţi primesc rambursare integrală sau rezervare la următorul zbor, primesc cazare la hotel şi sunt despăgubiţi în conformitate cu legislaţia privind drepturile pasagerilor. Echipa Wizz Air este conştientă de importanţa mobilităţii în această perioadă, în special după lunga perioadă de restricţii din multe ţări şi face toate eforturile posibile pentru a efectua toate zborurile şi pentru a transporta toţi pasagerii în siguranţă către destinaţiile lor preferate. Wizz Air continuă să lucreze pentru a reduce la minimum aceste situaţii de refuz la îmbarcare şi îşi cere scuze sincer tuturor pasagerilor afectaţi pentru orice inconvenient cauzat”, au precizat reprezentanţii companiei.

Vezi si

Florin Cîțu: Vaccinarea anti-COVID cu doza a treia începe pe 28 septembrie. Au acces toți cei vaccinați cu mai bine de 6 luni în urmă

Vaccinarea cu doza a treia începe în 28 septembrie în România, a anunțat premierul Florin …