Tuesday , May 17 2022

Un bărbat care s-a simțit rău după ce a participat la protestul din 10 august a murit la spital. Medicii au sesizat Poliția

​​Poliţiştii din Teleorman au deschis dosar penal după ce reprezentanții Spitalului Județean de Urgență din Alexandria i-au sesizat în legătură cu decesul unui bărbat în vârstă de 62 de ani, care s-a simţit rău după ce a participat la protestul diasporei din 10 august din Piața Victoriei și a murit la spitalul din Alexandria. Cauza decesului bărbatului va fi stabilită cu exactitate în urma efectuării necropsiei, anunta HotNews.
protest5

Bărbatul ar fi leșinat după ce a inhalat gaze lacrimogene la mitingul din Piața Victoriei, susțin surse locale, citate de corespondentul Mediafax. Bărbatul ar fi suferit o puternică hemoragie nazală și bucală, iar de atunci starea sa de sănătate s-a înrăutăţit, susțin sursele citate.
“Un bărbat în vârstă de 62 de ani, din Turnu Măgurele, ar fi decedat în noaptea de 19 spre 20 august. În această (luni- n.red.) dimineaţă, colegii noştri au deschis un dosar penal. S-a dispus efectuarea necropsiei pentru a se stabili cauza decesului. Cercetările se efectuează sub coordonarea unui procuror de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Alexandria”, a declarat purtătorul de cuvânt al Inspectoratului Județean de Poliție Teleorman, Teodora Dragole.
La rândul său, directorul medical al Spitalului Alexandria, Valentina Roibu, a declarat, pentru Mediafax, că reprezentanții unității sanitare au solicitat deschiderea unei anchete pentru a nu exista vreo suspiciune: “Am solicitat Serviciul de Medicină Legală şi Poliţia pentru a ridica orice suspiciune, să vedem ce a fost. Nu am avut de la aparţinători nicio solicitare, iar aparţinătorii nu ne-au declarat nouă nimic.”
Medicul Valentina Roibu a precizat că “Pacientul s-a prezentat la camera de gardă a Spitalului Turnu Măgurele, de acolo, cu vărsături, cu sângerare, cu melenă hematemeză, a fost trimis către spitalul nostru. A fost internat în Serviciul de Terapie Intensivă, unde i s-au făcut toate cele, cu tratament maximal, respectând tot protocolul. În data de 19, a prezentat stop cardio-respirator, care nu a răspuns la manevrele de resuscitare şi s-a declarat decesul. Pacientul era într-o stare destul de critică.”

Vezi si

Ministerul Sănătății nu mai distribuie populației pastilele de iodură de potasiu

Secretarul de stat în Ministerul Sănătății, Tiberius Marius Brădățan, a spus, luni, că pastilele de …