Sute de români au aflat la aeroport că au zborurile Blue Air anulate. Alții așteaptă de luni întregi returnarea banilor. Compania: „Nu avem cum să plătim acum”

reportersite
06 iulie 2020, 7:12

Sute de români se plâng că au descoperit abia după ce au ajuns la aeroport că zborurile lor cu Blue Air au fost anulate. Alți clienți de-ai companiei reclamă pe e-mail sau pe Facebook-ul firmei că nu și-au primit banii pe biletele anulate nici după luni de așteptare. În plus, nu reușesc să vorbească cu nimeni de la companie.

Blue Air recunoaște că este depășită de valul de mesaje, iar în privința returnării banilor spune că nu are deocamdată de unde.

Zeci de români au aflat, vineri, când au ajuns la Aeroportul Otopeni, că zborul către Lisabona, care ar fi trebuit efectuat de Blue Air, nu mai exista. Acesta a fost anulat, însă o parte dintre pasagerii spun că nu au fost anunțați de acest lucru înainte.

La fel s-a întâmplat cu zborul Hamburg-București din data de 27 iunie. Pasagerii au aflat abia pe aeroport că zborul nu mai exista, iar aceștia susțin că nu au primit niciun e-mail legat de anularea acestuia, potrivit informațiilor Libertatea.