Saturday , June 22 2024

Imagini cu Mănăstirea Sucevița pe taxiuri din Germania, colantate pentru a promova turismul din România în perioada Euro2024

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) realizează în perioada 10 iunie – 15 iulie, o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de fotbal.

„România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiștilor din Germania, dar și în rândul potențialilor turiști din întreaga Europă care participă la acest campionat. Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv”, potrivit unui comunicat de presă.

Printre imaginile de pe taxiurile din Germania este și una cu Mănăstirea Sucevița, la fel cum a fost și la campanii similare desfășurate de Ministerul Turismului în Italia sau Franța.  Fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România.

„Prezenţa noastră pe piața germană vine totodată şi în sprijinul touroperatorilor, agenţiilor de turism interesate şi companiilor aeriene ce desfăşoară deja o importantă activitate în această țară. Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023”, se menționează în finalul comunicatului.

Vezi si

Măsuri pentru fluidizarea traficului și puncte de prim ajutor deschise în principalele vămi în perioada Rusaliilor

Poliția de frontieră a anunțat vineri că a luat măsuri pentru fluidizarea traficului în perioada …