Alte stiri
Ce sumă a pierdut Zuckerberg în cele câteva ore în care Facebook și Instagram nu au funcționat
acum 3 weeks
Gigantul de social networking forţează brandurile (paginile) şi utilizatorii să plătească pentru postări, pentru a le face vizibile tuturor “fanilor” şi “prietenilor” deja existenţi, scrie jurnalul.ro.
Mai exact, EdgeRank, algoritmul care determină ce mesaje apar în News Feed-ul dumneavoastră, a fost modificat, astfel încât un procent infim, 15% dintre prietenii sau fanii unei pagini (selectaţi aleator), vor vedea ce publicaţi pe Facebook, restul de 85% trăind cu impresia că nu mai existaţi pe Facebook şi vă vor putea urmări activitatea numai accesând regulat profilul sau pagina dumneavoastră.
Ca să poată ajunge la toată lumea din listă sau la mai mulţi fani ai unei pagini, fiecare postare în parte trebuie plătită. Suma necesară este stabilită în conformitate cu volumul de utilizatori/prieteni care au dat “like” paginii de facebook. Şi nu este o sumă mică. Aceasta poate fi obţinută prin consultarea butonului de “promote”, încorporat în partea de jos a postării.
Tags Facebook plata postari utilizatori
Premierul Marcel Ciolacu a anunțat, joi, la începutul ședinței de guvern, că supermarketurile nu vor …
Începutul sfârșitului !