Friday , March 29 2024

Cine e omul din spatele campaniei online „Iohannis Președinte”

vlad tausance-iohannis

Faceți cunoștință cu cel care s-a ocupat de strategia și comunicarea online a candidatului ACL Klaus Iohannis – singurul politician european cu peste 1 milion de like-uri pe Facebook: se numește Vlad Tăușance, are 35 de ani, și o parte din succesul președintelui ales Klaus Iohannis poate fi revendicată și de el.
Intr-un interviu realizat de specialistul in comunicare Andreea Vasile, aflam ce a insemnat munca lui Tausance intr-o campanie prezidentiala, care au fost obiectivele, care au fost dificultatile si de ce, pentru prima data intr-un context politic cu miza suprema – presedintia unei tari -, mediul online pare sa fi fost unul dintre factorii decisivi prin intermediul caruia Klaus Iohannis a adunat puncte in plus de imagine si a devenit, astfel, presedinte ales, notează  Dailybusiness.
Daca este sa ne luam dupa retete, Klaus Iohannis este un produs politic greu de promovat online. Nu face poze cu pisici (desi are peste 5 azilante la curte), refuza sa-si foloseasca familia in campanie (desi are o sotie minunata si eleganta), nu vrea sa intre in detalii despre viata personala (desi este pasionat de ciclism si de trandafiri), nu este spumos (desi are un sarcasm sibian de clasa), nu se lasa umanizat (desi este mai mult om decat om politic). Stii ce? Toate retetele astea sunt niste tampenii. Tot ce am facut a fost sa fim coerenti in comunicare cu adevarata lui personalitate. Omul este un BMW intr-o piata de masini coreene second hand. Este griul-argintiu plictisitor? Sunt moderatia sau consecventa defecte? Este seriozitatea un handicap? E atat de plictisitoare decenta?”, spune Vlad Tausance. (reportervirtual.ro)
Vezi aici interviul integral.

Vezi si

O dronă militară ar fi căzut azi-noapte în Insula Mare a Brăilei

O operațiune de căutare a Armatei Române are loc într-o zonă din Insula Mare a …