Thursday , April 25 2024

A început printarea cardurilor de energie

Cardurile pentru plata facturilor la energie au început să fie printate la Fabrica de Timbre, sucursală specializată a Companiei Naționale Poșta Română (CNPR), iar poștașii le vor distribui, pentru tranșa I, în perioada 1-28 februarie, a anunțat operatorul național poștal, într-un comunicat transmis miercuri.


Potrivit sursei citate, echipamentele care servesc printării și împlicuirii, achiziție recentă a CNPR, sunt printre cele mai moderne linii tehnologice din domeniu. Capacitatea de împlicuire a liniei de insert, de pildă, se ridică la 22.000 de materiale/oră.
“De la 20 februarie vor putea fi făcute plăți cu cardurile de energie. Alături de cardurile pentru alimente și mese calde pe care le-am oferit încă din vara anului trecut, voucherele pentru plata facturilor vor ajuta milioane de oameni aflați în situații dificile să aibă condiții decente de viață și mă refer în mod special la persoanele vârstnice, care constituie cea mai vulnerabilă categorie socială. țin să mulțumesc Companiei Naționale Poșta Română, cu care avem deja o bună colaborare în derularea acestui tip de proiecte, dar și celorlalte instituții care sunt direct implicate, după cum știți, în stabilirea beneficiarilor măsurilor de sprijin finanțate din fonduri europene”, a declarat Marcel Boloș, ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, prezent la evenimentul care a marcat demararea tipăririi cardurilor de energie.
Plățile facturilor la energie vor fi realizate după următorul calendar: pentru tranșa I – valoare de 700 lei, în perioada 20 februarie – 30 iunie 2023; pentru tranșa II – valoare de 700 lei, în perioada septembrie 2023 – 31 decembrie 2023.
“În tot acest proces, fluxul logistic este asigurat de Poșta Română. Întreg calendarul proiectului este respectat întocmai și nu există niciun fel de întârziere. De asemenea, pentru fiecare etapă a proiectului, angajații noștri au parte de training. De exemplu, pentru declarațiile pe propria răspundere a existat o pregătire prealabilă, astfel încât poștașii să știe cum și ce date trebuie să adune. De altfel, Poșta Română asigură instruirea necesară la fiecare contract nou pe care îl desfășoară. Este firesc să fie așa; ne customizăm serviciile în funcție de clienți”, a afirmat Valentin Ştefan, director general al Poștei Române.
Pentru persoanele care au întrebări punctuale legate de plata ajutorului la încălzire, Poșta Română a deschis un call center specializat pe această problemă. Numărul de telefon la care pot obține informații de la angajații companiei este 031/9966, de luni până vineri, între orele 8:00-20:00.
Plățile se vor face la orice subunitate a Poștei Române sau la direct la poștaș, la domiciliul beneficiarului.
Procedura este următoarea: se completează plata prin mandat poștal, către contul furnizorului de energie (sau al asociației de proprietari/locatari), apoi se primește dovada plății. Pe aceasta este scrisă suma rămasă după ce plata a fost făcută, valoarea plății/plăților realizate, precum și furnizorul/furnizorii către care s-a efectuat plata.
Poșta Română este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români, printr-o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale.
În prezent, compania se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48%).

Vezi si

Meteo: Ploi, vânt și izolat grindină în sud, centru și est, până vineri dimineață

Meteorologii anunţă ploi în sudul, centrul şi estul ţării, până vineri dimineaţă la ora 06.00. …