Wednesday , November 30 2022

Sportul de Sarbatori – la coada sau carând sacose -, la fel de eficient ca în sala de fitness

Temperaturile sc\zute de afar\ nu sunt o scuz\ pentru a renun]a la exerci]iile fizice, spun antrenorii de fitness care ofer\ [i solu]ii pentru a v\ me]ine în form\ chiar [i iarna, scrie femalefirst.co.uk.
“Oricât de tentant ar fi s\ î]i petreci timpul scufundat într-o canapea moale [i s\ te gânde[ti la mesele copioase la care vei participa de S\rb\tori, trebuie s\ î]i reaminte[ti c\ nu este bine s\ abandonezi exerci]iile fizice. Chiar dac\ ai la dispozi]ie numai 20 de minute pe zi, încearc\ s\ î]i pui la punct un program de sport pe care s\ îl urmezi acas\”, spune Anna Reich, antrenoare de fitness.
Ea subliniaz\ c\ astfel de exerci]ii nu sunt benefice doar pentru talie, ci [i pentru piele, deoarece transpira]ia ajut\ la drenaj [i la eliminarea impurit\]ilor acumulate pe piele, stimulând totodat\ accesul oxigenului [i al nutrien]ilor la piele.
Anna Reich propune o serie de exerci]ii eficiente care, spune ea, “pot fi f\cute [i de pe canapea sau în timp ce sunte]i în goana dup\ cadou”.
Cump\r\turile de S\rb\tori nu trebie s\ fie considerate o povar\. Dac\ v\ distribui]i greutatea saco[elor în mod egal pe ambele mâini, a]i putea arde cel pu]in 150 de calorii într-o or\, spune specialista.
Nici timpul petrecut la coad\ nu trebuie irosit spune aceasta. Dac\ în timp ce a[tepta]i la rând s\ v\ pl\ti]i produsele v\ contracta]i fesele timp de cinci secunde, dup\ care le relaxa]i [i repeta]i exerci]iul de 10 ori, ve]i avea cu siguran]\ un posterior mai ferm.
Nimic nu este mai pl\cut ca dansul, iar dac\ v\ gândi]i c\ dansând îmbina]i pl\cerea cu utilul – v\ relaxa]i [i face]i [i mi[care, arzând calorii – nimic nu trebuie s\ v\ împiedice s\ v\ întocmi]i o list\ cu melodiile preferate pe care s\ dansa]i singuri sau cu prietenii care v\ viziteaz\ de S\rb\tori.
O alt\ activitate pl\cut\ [i des întâlnit\ în aceast\ perioad\ a anului este aceea de a sta pe o canapea comod\, privind un film. Pu]ini [tiu îns\ c\ este un bun prilej pentru a exersa tricep[ii. “Apuca]i cu bra]ele sp\tarul canapelei, ]ine]i spatele drept [i apleca]i-v\ în fa]\, revenind încet la pozi]ia anterioar\. Repeta]i în serie de câte 10”, spune Anna Reich.

Vezi si

Diabetul zaharat și somnul

Somnul reprezintă aproximativ 30% din viața unei persoane. Durata medie de somn pentru o persoană …