Wednesday , November 30 2022

Dieta prin care slabesti in timpul somnului: 4 kg jos intr-o saptamana

somn

Te-ai gandit vreodata cum ar fi sa mergi seara la culcare, iar in dimineata urmatoare sa te trezesti cu o silueta mai subtire si mai armonioasa? Pare o utopie, dar iata ca lucrurile sunt cat se poate de adevarate. Un consultant al NASA pe teme de nutritie, cu o experienta de 25 de ani in domeniu, Dr. Caroline Apovian, a creat o dieta speciala, care, spune ea, este cea mai buna metoda de a slabi in timpul somnului, a aflat elle.ro.

Daca respecti principiile dietei, poti scapa de 4 kilograme intr-o singura saptamana, fara sa te infometezi.

Cum poti slabi in somn

Somnul joaca un rol important in mentinerea greutatii si in slabire, deoarece in timpul noptii, cand corpul este in repaus, se secreta 2 hormoni ai apetitului alimentar. Este vorba despre leptina, hormonul “bun”, si grelina, hormonul “rau”. Cu cat dormi mai bine si mai mult, adica 8 ore, cu atat organismul tau secreta mai multa leptina, un hormon care tine apetitul in frau si combate pofta de mancare. Mai mult, un somn de calitate contribuie si la o ardere mai eficienta a caloriilor in somn, ceea ce inseamna ca slabesti in timp ce te odihnesti.

Cand dormi putin si ai un somn agitat, organismul tau secreta o cantitate mai mare de grelina, un hormon care stimuleaza pofta de mancare. De aceea, a doua zi esti tentata sa mananci mult si nesanatos. Bazandu-se pe suportul hormonului leptina si pe arderea caloriilor in somn, nutritionistul a adus cateva imbunatatiri si a creat o dieta senzationala de slabit in somn.

Principiile dietei care te slabeste in somn

Dieta care te slabeste in somn este impartita in 2 etape succesive.

Etapa 1 a slabitului in somn

Prima etapa, care tine doar o zi, presupune sa consumi doar alimente fluide, adica sucuri de fructe si legume, smoothie-uri si apa. In timpul noptii, metabolismul tau functioneaza la cote optime, iar dimineata te trezesti cu o silueta mai subtire. Aproximativ 1 kilogram poti slabi in timpul somnului in aceasta prima etapa a dietei.

Practic, in prima noapte nu pierzi grasime corporala, ci elimini apa in exces din tesuturi, un pas important pentru urmatoarea etapa a dietei.

Etapa 2 a slabitului in somn

Cea de-a doua etapa a dietei care te slabeste in somn tine 6 zile. In toata aceasta perioada, este recomandat sa consumi proteine, substante nutritive estentiale pentru refacerea muschilor, antrenarea metabolismului si arderea caloriilor. In aceasta etapa, ai voie sa consumi orice aliment care contine proteiene, desigur, fara sa exagerezi cu portiile.

Ai voie sa mananci: carne slaba de vita, carne slaba de porc, somon, ton, creveti, piept de pui si curcan, iaurt grecesc, fructe de padure, ananas, kale, salata verde, ulei de masline, masline, avocado, lapte de vaca, lapte de soia si iaurt grecesc.

Tine cont ca, zilnic, este recomandat sa consumi:

– 1 portie de legume si leguminoase bogate in amidon
– 4 portii de grasimi sanatoase (acizi grasi esentiali omega 3 si omega 6)
– 2 portii de produse lactate
– 2-3 portii de cereale integrale

Ziua mananci proteine, noaptea arzi grasimile. Acesta este principiul dietei care te slabeste in somn. Odata ce ai incheiat cele 7 zile de dieta, trebuie sa reiei ciclul cu meniul “fluid” din prima zi. Dieta tine atat cat vrei. Mai precis, te poti opri cand ajungi la greutatea dorita.

Vezi si

Diabetul zaharat și somnul

Somnul reprezintă aproximativ 30% din viața unei persoane. Durata medie de somn pentru o persoană …