Thursday , March 28 2024

Cultura la duba: Nu, domnule ministru. Nu vorbește toată lumea despre Brâncuși. Toată lumea vorbește despre Irina Rimes

Orice om care lucrează în PR sau marketing știe că unul dintre lucrurile esențiale pe care și le dorește un client este ca o campanie, un eveniment, un produs, etc să devină cunoscut publicului. De aceea, în întreaga lume, de câțiva ani încoace, companiile și agențiile de advertising au apelat la influenceri pentru a-și promova produsele.

În SUA, un influencer cu o bază de peste 25 de milioane de followeri poate să primească și câteva sute de mii de euro pentru o postare.

Și România are influencerii ei, care primesc de la câteva sute la câteva mii de euro pentru o postare sau asocierea cu un brand.

Pentru o colaborare cu un brand, Irina Rimes primește probabil o sumă în euro cu cel puțin 4 zerouri. Dar pentru a promova ziua lui Brâncuși, ea a acceptat să se implice gratis.

Numele ei nu a fost primul la care Ministerul Culturii a încercat să ajungă. Actorul Marius Manole a mărturisit că și el a fost contactat, însă nu a avut timp să se implice, iar Irina Rimes ar fi fost singura, dintre cei contactați, dispusă să facă promovare pro-bono.

Cititi continuarea pe republica.ro

Vezi si

CNAS anunță prelungirea termenului de valabilitate a adeverinței înlocuitoare a cardului de sănătate

Termenul de valabilitate a adeverinței înlocuitoare a cardului național duplicat se prelungește până la emiterea …