Friday , April 19 2024

Studiul de trafic a fost aprobat ieri, în ultima şedinţă din acest an a deliberativului local

Deşi situaţia de pe Calea Unirii este deja cunoscută de ceva vreme, primarul Ion Lungu declara ieri că, “măcar acum avem o poziţie oficială, din partea unei persoane care este autorizată să facă astfel de constatări”. Incă nu se ştie exact care vor fi măsurile adoptate, însă primarul Ion Lungu a arătat că se va găsi cea mai bună soluţie, în aşa fel încât tranzitarea în zonă să fie pe cât se poate de simplă, atât pentru autovehicule, cât şi pentru pietoni

 Ion Lungu - 15 dec 2016


Consilierii Locali au aprobat în şedinţa de ieri, studiul de trafic realizat, pe parcursul mai multor luni de zile, în zona Calea Unirii.
Conform studiului, efectuat de o firmă din Iaşi la comanda Primăriei Suceava, în sectorul dintre podul de pe râul Suceava şi pasajul peste calea ferată, pentru a rezolva problema aglomeraţiei din zona Calea Unirii, ar fi necesare patru benzi de circulaţie. Alte măsuri care ar trebui puse în aplicare pentru a fluidiza traficul sunt: devierea circulaţiei rutiere pe alte artere, fapt care presupune, în mod obligatoriu construirea unui al treilea pod peste râul Suceava, o eventuală interzicere a traficului greu, dar şi redirecţionarea circulaţiei pietonale fie înspre pasajul subteran, care în prezent este închis, fie înspre un pasaj suprateran, precum şi adoptarea unui sistem de circulaţie de tip undă verde. Astfel, ar urma ca cele trei semafoare din zona Shopping City şi Iulius Mall să permită circulaţia continuă a autovehiculelor, în detrimentul circulaţiei pietonale. Acestea vor pemite şi trecerea pietonilor, însă la intervale mult mai lungi de timp, comparativ cu cele din prezent.
Deşi situaţia de pe Calea Unirii este deja cunoscută de ceva vreme, primarul Ion Lungu declara ieri că, “măcar acum avem o poziţie oficială, din partea unei persoane care este autorizată să facă astfel de constatări”. Astfel, conform edilului sucevean, se va putea acţiona pentru a reduce aglomeraţia în zonă. Deşi, încă nu se ştie exact care vor fi măsurile adoptate, Ion Lungu a arătat că se va găsi cea mai bună soluţie, în aşa fel încât tranzitarea în zonă să fie pe cât se poate de simplă, atât pentru autovehicule, cât şi pentru pietoni. (A.I.)
 
 

Vezi si

21 de elevi de la ”Hurmuzachi”, calificați la etapele naționale ale olimpiadelor școlare, de la aproape toate disciplinele din planurile-cadru

”Lotul olimpicilor naționali de la CNEH cuprinde, astfel, 21 de elevi calificați la 13 discipline …

2 comments

  1. De peste 10 ani de cand este primar putea sa faca un pod peste apa Sucevei si ar mai fi descongestionat traficul auto din aceasta zona comerciala (pt. ca industria si locurile de munca “le-a topit” ) , unde in timpul zilei se sta cate o ora sa ajungi in Burdujeni .
    In rest in Suceava in aceasta perioada nu s-a facut nimic , s-a daramat si doar unele carpeli ” la mica ciupeala ” !!!

  2. BA DESTEPTILOR, VA DAU EU O IDEE CA VAD CA DE ANI DE ZILE VA TOT ARUNCATI IN PLANURI DE URBE NEREUSITE:
    1. CONSTRUCTIA IMEDIATA A UNUI POD PESTE SUCEAVA IN PARALEL LA DISTANTA DE MAXIM 1 KM CU CONEXIUNI INTRE CELE DOUA PODURI
    2. ADOPTAREA SENSULUI UNIC PE AMBELE PODURI, ASTFEL INCAT VOR FI 4 BENZI DE DUS CATRE BURDUJENI, SI 2 CARE SA SE INTOARCA DIN BURDUJENI PE PODUL PARALEL…DAR TREBUIE FACUTE OBLIGATORIU STRAZI DE LEGATURA INTRE CELE DOUA SENSURI…SI SE POATE!!!!!!!