Thursday , March 28 2024

Numărul mașinilor care au tranzitat municipiul Suceava venind sau mergând spre Fălticeni a scăzut cu 27% în prima lună de la deschiderea centurii

Conform unor măsurători, în luna precedentă deschiderii centurii, pe Bulevardul Sofia Vicoveanca au circulat 344.586 mașini, iar în următoarele 30 de zile au fost numărate doar 253.466 de autovehicule, o scădere cu 27% 

Darea în funcțiune a variantei ocolitoare nr. 1 a Municipiului Suceava are efecte pozitive asupra municipiului reședință de județ care sunt clare la câteva luni după ce s-a putut circula integral pe șoseaua de centură respectivă. Potrivit unei informări făcută de viceprimarul Lucian Harșovschi, numai într-o lună de zile numărul mașinilor care au tranzitat Suceava (conform unor măsurători pe bulevardul Sofia Vicoveanca) a scăzut cu 91.120, adică în pondere de 27%.

„O “banală” șosea de centură dată în folosință după 12 ani de la începerea lucrărilor a făcut ca zeci de mii de mașini să nu mai tranziteze municipiul Suceava. Datele înregistrate de sistemul de management și contorizare a autovehiculelor ce tranzitează zonele de intrare/ieșire din oraș arată că, în zona bulevardului Sofia Vicoveanca, în perioada 27.08 – 27.09.2019 (deschiderea centurii), am avut un număr de 344.586 mașini, iar între 28.09 – 27.10.2019 un număr de 253.466”, a menționat Lucian Harșovschi.

El a ținut să precizeze că analiza statistică a fost realizată în baza datelor generate de sistemul de management și contorizare a autovehicule ce tranzitează zonele de intrare/ieșire din municipiu și nu numai, opțiune ce este implementată de câțiva ani prin sistemul de supraveghere video al municipiului. „Trebuie precizat faptul că acesta nu este un sistem omologat să ofere informații 100% exacte cu privire la numărul de autovehicule, dar în schimb prezintă o situație cât se poate de clară cu privire la faptul că numărul celor ce au tranzitat b-dul Sofia Vicoveanca s-a diminuat în luna octombrie cu aproximativ 27% față de luna septembrie, anterior deschiderii șoselei de centură”, a precizat viceprimarul Sucevei. (D.P.)

 

Vezi si

 Bărbat din Dornișoara, amendat cu 5.000 de lei pentru că a fost prins transportând fără acte lemn de foc de  1.300 de lei

Miercuri, la ora 18:00, lucrătorii de poliție din cadrul SPR 15 Vatra Dornei, împreună cu …

No comments

  1. Spre deosebire de tine, pe mine nu mă plătește nimeni, ce scriu aici scriu pentru că așa cred eu. Spre deosebire de tine, eu nu am directive de la șefuleți mărunți despre ce să scriu și cum să mai atac primarul, viceprimarii, administrațiile locale și județene în general.
    Da, Suceava e poluată, dar
    NU, nu a făcut New York Times nici un studiu despre Suceava. Ar fi fost ceva, ar fi aflat milioane de oameni despre oraș și despre zonă.

  2. Mai GENIUS, nu mai comentezi? Hmmm…. Este evident adevarata afirmatia mea. Oare nu te-au platit suficient ca sa mai torni minciuni referitor la cat de curata e Suceava?

  3. Fake news. NU a făcut NYT nici un studiu despre Suceava, siteul doar preia date de pe alte siteuri care au rețea de senzori. Poți alege orice oraș vrei din listă.
    Însă da, Suceava e poluată, la orice oră e un miros de fum, de ars, înecăcios. Nu e doar de la mașini. Poluatorul principal se vede cel mai bine dimineața sau seara, mergeți pe serpentine și uitați-vă spre zona industrială. Se vede o pânză groasă de fum care se ridică din zona Ambro. Pur și simplu acoperă, e ca o pătură. Așa ne trebuie dacă nu avem gardă de mediu…

  4. Serios, a făcut New York Times un studiu din care rezultă că Suceava e poluată?
    De unde ieșiți băi cu tâmpeniile astea?

  5. Pai …. trebuie sa mori de la ceva, doar nu vei trai 100 de ani. Ce alarmist..

  6. Infrastructura in Suceava este la pământ Străzi găurite, fara asfalt,multa mizerie.Sa ne gândim că vor fi interzise mașinile mari,diesel și cele vechi este o utopie.Acest oraș este in urma cu 20 de ani față de vestul țării.nu o sa se ajungă la aceste măsuri niciodată în sv.gandirea acestor “lideri” e prea ingusta

  7. Intradevar a scazut traficul, dar in orasele civilizate se pune problema interzicerii circulatiei masinilor diesel sau cu norma de poluare sub EURO 5.
    De ce la SV mai circula TIR-uri? De ce nu e INTERZISA circulatia masinilor peste sa zicem 3 tone? Un studiu facut de New York Times arata ca poluarea in suceava cu microparticule e de peste 100 ori mai mare fata de norme! 100 ori! Jale!