Monday , December 5 2022

Nesfârşita bătaie de joc de la E-On Suceava

La unicul centru din judeţ la care consumatorii ţinuţi captivi se pot adresa E-On, zilnic sunt umiliţi sute şi sute de suceveni. Miercuri dimineaţă s-a format o coadă de peste 100 de persoane care încercau să obţină lămuriri despre modul de calcul al facturii la energie. Depăşit de situaţie, agentul de pază a solicitat ajutorul oamenilor legii prin numărul unic de urgenţă 112. Poliţiştii au constatat că sărmanii oameni nu sunt vinovaţi de nimic, marea problemă fiind cu proasta comunicare şi organizare din partea E-On

scandal eon_tn

Aglomeraţie mare în cursul zilei de miercuri 25 noiembrie, la sediul E-On, când, aşa după cum se poate vedea şI în fotografia de mai sus, peste 100 de suceveni s-au prezentat cu facturile de consum, nemulţumiţi de sumele mari pe care trebuie să le plătească. Oamenii spun că facturile aferente regularizării consumului, din ultima perioada, sunt foarte mari, iar valorile înscrise pe acestea nu sunt justificate. Cei mai mulţi dintre sucevenii care aşteptau explicaţii la sediul E-On erau pensionari, care povesteau că nu au bani să achite facturile, în unele cazuri, valoarea de plată fiind aproape cât pensia lor. “Am primit factura la curent şi scrie că trebuie să plătesc 500 de lei. Nu ştiu de unde este această sumă, pentru că eu am plătit până acum câte aproape 100 de lei la fiecare factură. Mi se pare foarte mult. Eu în fiecare lună am venit cu citirea contorului, dar nu mi-au luat-o în calcul şi au facturat tot cum au vrut ei”, ne-a povestit Ioan G., pensionar. “Nu înţeleg cum calculează aceşti domni consumul, pentru că facturile sunt exagerat de mari. Pur şi simplu, îşi bat joc de noi”, a completat Adela D..
Depăşit de situaţie, Ilie T., agent de pază la sediul E-On Suceava, a solicitat ajutorul oamenilor legii, prin numărul unic de urgenţă 112, spunând că la intrarea în instituţie sunt peste 100 de persoane care fac scandal. Când echipajul de Poliţie a ajuns la faţa locului, a constatat că mulţimea avea nenumărate doleanţe, însă fiecare îşi aştepta rândul fără a face scandal.
Persoanele prezente nu se manifestau violent şi nici nu au tulburat liniştea şi ordinea publică cum au vrut să lase impresia angajaţii E-On. Zona a fost monitorizată pe tot parcursul zilei de către o patrulă de siguranţă publică pentru a se evita eventualele neînţelegeri. (Cristina RUSTI)

Vezi si

Podul de la Praxia va fi reabilitat anul viitor

Anul viitor vor demara lucrările de reabilitare a podului de la Praxia, situat pe un …

2 comments

  1. Exista A.N.P.C.-ul care se ocupa exact cu atfel de probleme. Daca 50 de consumatori se vor adresa cu reclamatii impotriva E-on, nu cred ca nu vor fi luati in seama.

  2. E-on isi bate joc de oameni de multa vreme si nimeni nu vede! Mai ales ca vor si aduna banii bani pe usor fara sa le pese de populatie!
    – Se continua practica ESTIMARII, dezaprobata si anulata, la Factura Gaze.
    – Acum, pe linga multiplele taxe pentru verificari si revizii, daca nu ai consum 6 luni, iti inchid instalatia ( fara preaviz ) mai platesti o taxa consistenta ca sa deschida. Altfel spus, esti obligat sa consumi!