Tuesday , April 23 2024

Lungu vrea să dea în folosință în această vară o primă parte din tronsonul rutei alternative spre Botoșani

Ordinul de începere a lucrărilor pentru tronsonul 1 din ruta alternativă Suceava – Botoșani a fost emis de primarul municipiului Suceava, Ion Lungu. Ca și în precedentele conferințe de presă, edilul anunță că lucrările vor demara după ce va fi predat proiectul tehnic pe porțiunea de la Podul Unirii spre intersecția cu strada Mirăuți.

„Vrem să începem cât mai repede acest prim tronson de la Podul Unirii până la intersecția cu strada Mirăuți și îmi doresc ca în această vară această porțiune de drum să fie asfaltată, să putem da drumul circulației – într-o primă fază a mașinilor mici până la 3,5 tone – pe această alternativă”, a spus primarul.

Precizăm că întrucât ruta alternativă continuă pe strada Apeductului, a cărei modernizare va mai dura câteva luni, poate chiar până anul viitor, va fi permisă doar circulația mașinilor cu masa maximă admisă de 3,5 tone deoarece de la porțiunea ce va fi modernizată mai întâi dincolo pe strada Mirăuți nu este permisă circulația camioanelor.

La ultima conferință de presă online, edilul a explicat că orașul deja începe să se aglomereze și fiindcă una din măsurile de fluidizare a traficului este această rută, a emis respectivul ordin de începere a lucrărilor. „Deja vedem că orașul începe să se aglomereze și sunt convins că se va aglomera și mai mult în perioada următoare, în perioada de vară, și trebuie să facem tot ce este posibil să fluidizăm traficul din Suceava. Una dintre măsuri este să punem primul tronson al rutei alternative în funcțiune”, a spus Ion Lungu, adăugând că este o lucrare la care ține foarte mult.

Facem precizarea că tronsonul respectiv implică nu doar lucrări de asfaltare, ci și lucrări de realizare a canalizării pluviale. (D.P.)

Vezi si

Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană organizează  o delegație de companii internaționale interesate să descopere potențialul de afaceri al orașului Siret și al Bucovinei

Camera de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România)  organizează în perioada 22-24 mai o delegație …

No comments

  1. Domnilor ziariști,
    Ca tot este sosea noua, moderna, puneți si voi apăsat întrebarea asta:de ce nici măcar șoseaua asta nu este proiectata cu pista de biciclete? Peste tot în lumea asta se promovează sportul, mersul pe bicicleta, eliminarea poluării. De ce la Suceava nu se poate? Oare șoseaua este destinata numai ca primarul Sucevei sa meargă la el acasă în Salcea? Restul nu mai contează?