Alte stiri
Ministrul Cadariu: Obiectivul României trebuie să fie depășirea cifrelor din 2019 în ceea ce privește turismul
acum 2 weeks
Numărul înmatriculărilor noi de automobile Dacia din Franţa a crescut cu 11,8% în noiembrie, comparativ cu aceeaşi lună din 2009, la 8.223 unităţi, după ce în octombrie a coborât cu 13,2%, pe o piaţă în scădere cu 10,8%, potrivit datelor Comitetului Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).
Cota de piaţă a Dacia a avansat de la 3,4% în noiembrie 2009 la 4,2%. Producătorul auto român a fost devansat, în funcţie de numărul înmatriculărilor noi de automobile, în rândul mărcilor străine, de Volkswagen (12.826 unităţi), Ford (9.165 unităţi) şi de Opel (9.077 unităţi).
Dacia a întrecut, însă, mărci precum Fiat, Nissan sau Toyota. În total, pe piaţa franceză au fost înmatriculate 193.970 de automobile noi, din care 88.224 sunt mărci străine (-8,7%).
Incluzând şi autovehiculele comerciale uşoare, înmatriculările Dacia au urcat cu 10%, la 8.682 unităţi, pe o piaţă în scădere cu 8,3%, la 230.152 de maşini.
Grupul străin cu cele mai multe înmatriculări noi de automobile a fost, în perioada analizată, Volkswagen (21.384 de unităţi), urmat de General Motors Europe (11.278 de unităţi).
Constructorul auto francez PSA Citroen Peugeot a înregistrat în noiembrie cele mai multe înmatriculări de pe piaţa locală, de 63.012 maşini, în scădere cu 11,5%, nivel care conferă grupului o cotă de piaţă de 32,5%.
Înmatriculările de automobile Renault, proprietarul Dacia, au coborât cu 10,6%, la 50.951 unităţi. Cota de piaţă a grupului a avansat uşor, însă, de la 26,2% la 26,3%.
La zece luni, marca Dacia a consemnat 95.354 de înmatriculări de automobile noi, în urcare cu 81,5% faţă de perioada corespunzătoare a anului trecut, continuând să înregistreze astfel cea mai mare creştere de pe piaţa franceză.
Tags crestere dacia Franta vanzari
Managerul Spitalului Județean de Urgență ”Sf. Ioan cel Nou” Suceava, medicul Alexandru Calancea, a susținut …