Friday , May 20 2022

Flutur, nemulțumit de faptul că doar 40% din drumul de la Suceava spre Dolhasca este finalizat

Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, s-a declarat nemulțumit de ritmul lucrărilor de modernizare a drumului județean care face legătura între municipiul Suceava și orașul Dolhasca.

El a solicitat constructorului punerea în siguranță a circulației pe acest drum, responsabilitatea fiind a lor și trebuie să fie evitat orice risc de accident din cauza organizărilor de șantier. Afirmațiile au fost făcute după ce, în cursul zilei de vineri, 3 decembrie, a avut o întâlnire tehnică cu reprezentanții constructorilor și cei ai Agenției de Dezvoltare Regională Nord – Est, la care stadiul lucrărilor pe acest tronson care face parte din axa rutieră Suceava – Iași a fost analizat în condițiile în care au fost întârzieri la execuția lucrărilor. „Săptămânal am făcut verificări pe teren și acum am stat de vorbă cu constructorul. S-a mai recuperat din restanță”, a spus Gheorghe Flutur, adăugând că peste 40% din lucrare este decontată deja la plată. „Tot nemulțumit sunt și am cerut un calendar în această iarnă acolo unde se poate lucra fără betoane sau fără asfalt. Iar din primăvară, un calendar de recuperare”, a continuat Gheorghe Flutur.

Axa Rutieră Strategica 1 Suceava – Iași va fi modernizată pe o lungime totală de 75,739 de kilometri pe teritoriul județului Suceava, lucrările fiind împărțite pe două loturi. Unul din loturi face parte din ruta de interes județean care asigură un acces rutier alternativ celui pe DN 2 – DN 28A – DN 28 între municipiile Suceava și Iași. Este vorba de cel care, pe raza județului nostru, se desfășoară pe DJ 208A pornind de la Suceava și continuând prin Ipotești – Bosanci – Udești – Liteni – Dolhasca, apoi, în continuare pe DJ 208 din centrul orașului Dolhasca prin localitatea aparținătoare Budeni până la limita cu județul Iași. Cel de-al doilea lot este pe DJ 209C din Suceava spre Frumoasa și Liteni-Moara și de acolo pe DJ 209D către Zaharești – Stroiești – Costâna – Dărmănești. Finanțarea este asigurată din Programul Operațional Regional 2014 – 2020 Axa prioritară 6 – Îmbunătățirea infrastructurii rutiere de importanță regională și locală, Prioritatea de investiții 6.1 – Stimularea mobilității regionale prin conectarea nodurilor secundare și terțiare la infrastructura TEN-T, inclusiv a nodurilor multimodale. (D.P.)

Vezi si

Ucraina le recomandă camionagiilor să meargă prin Republica Moldova dacă vor să ajungă în România, ca să nu mai aglomereze Vama Siret

“Pentru a preveni livrarea cu întârziere a mărfurilor și pentru a accelera formalitățile vamale, pentru …

2 comments

  1. Judetul Suceava este lasat de izbeliste ,societatile industriale au fost distruse si nu au fost aduse altele in loc asa cum promitea Flutur si acolitii sai in campaniile electorale ,astfel locuri de munca nu mai sunt decat pe la niste dughene sau la niste lucrari temporare rudimentare de carpeli in bataie de joc , in aceste conditii creste fenomenul de depopulare masiva prin plecarea nevoita a sucevenilor in alte tari , depopulare masiva ce genereaza o subdezvoltare in toate domeniile economico-sociale inclusiv o reducere a institutiilor culturale si de invatamant !!!!
    Infrastructura rutiera in judetul Suceava este de pomina , avem aceleasi drumuri si sosele inguste ca acum 50 ani , nu se face nimic nici in acest domeniu decat niste carpeli incepute (si lasate in asteptare ) din campana electorala anterioara !!!!!

  2. Povesti. Daca ar fi verificat saptaminal observa de foarte mult timp intarzierile fata de grafic. Lucrarile sunt haotice(de aceea nu cred ca exista un grafic – poate ceva formal, in dosarul proiectului). Daca flutur mergea saptaminal ar fi vazut asfaltari facute pe ploaie sau ninsoare (in decembrie anul trecut) – deja asfaltul se sfarimiteaza. Ar fi vazut gropile din drum – sint zone in care e imposibil sa circuli – Luncusoara, intrarea in Udesti, Udesti-Dolhasca – sint gropi adinci in asfalt – unele plombate cu pietris – care tine o zi sau doua. Ar fi vazut ca in luna iunie nu a fost picior de muncitor pe drum – au fost plecati in Maramures, la alta lucrare. La iarna se va circula pe o singura banda (au distrus marginile drumului si l-au micsorat), banda care are gropi de neocolit. Degeaba accelereaza, revitalizeaza sau altea -eaza. Sa nu uitam marginea drumului, initial pietruita, cimentata compactata si apoi, extras totul si facut un sant aproximativ cu dale. Bani platiti de noi si aruncati in vint. Sa nu uitam de Symmetrica si Calcarul(Flutur stie de ce – furnizori impusi).