Wednesday , November 30 2022

Consiliul Judeţean, în căutarea unui nou administrator public al judeţului Suceava

consiliul judetean


Consiliul Judeţean Suceava a aprobat în şedinţa de ieri un proiect de hotărâre privin aprobarea criteriilor, procedurilor şi atribuţiilor specifice ocupării funcţiei de administrator public al judeţului Suceava. Proiectul iniţiat de preşdintele Consiliului Judeţean Ioan Cătălin Nechifor vien după ce, în data de 18 fe-bruarie a.c., administratorul public al judeţului Suceava, Lăcrămioara Loghin, şi-a dat demisia din funcţie iar începând cu 1 martie a.c., funcţia va rămâne vacantă. Loghin i-a cerut preşedintelui Consiliului Judeţean, Cătălin Nechifor, în-cetarea contractului de management prin acordul părţilor. Lăcrămioara Loghin a menţionat că demisionează din funcţia de administrator public al judeţului din motive personale.
De profesie economist, fost director la SAB Rădăuţi, Lăcrămioara Loghin a fost desemnată de patru ori femeia manager a anului de catre Camera de Comerţ si Industrie Suceava, pe când conducerea societatea SAB SA Rădăuţi. De asemenea, în 2005 a primit un titlu la nivel naţional de femeia manager a anului, acordat de Consiliul Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din România.
Criteriile pentru ocuparea funcţiei de administrator public al judeţului Suceava sunt cele stabilite de lege – cetăţenie română sau a altor state membre ale Uniunii Europene, dar cu domiciliul în România, stare de sănătate corespunzătoare, condiţiile de studii şi după caz, de vechime conform cerinţelor postului scos la concurs, fără cazier judiciar rezultat din săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals sau a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar determina incompatibilitatea cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea. Candidatul trebuie să aibă studii superioare în domeniul ştiinţelor econo-mice şi o vechime de minim 5 ani în specialitatea studiilor absolvite, experienţă în management şi capacitate de exprimare în cel puţin o limbă de circulaţie internaţională la nivel mediu. (N.R.)

Vezi si

Peste 300 de polițiști suceveni acționează în perioada minivacanței de Sf. Andrei și 1 Decembrie

În perioada 30 noiembrie – 04 decembrie, polițiștii de ordine publică și rutieră din cadrul …