Friday , April 19 2024

Care este cel mai valoros brand auto din lume în 2013

brand auto

Ediţia 2013 a clasamentului Branz Top 100 realizat de Millward Brown a readus Toyota pe primul loc la categoria Auto, după ce BMW câştigase titlul din 2012, scrie automarket.ro.
Toyota este din nou cel mai valoros brand auto din lume, arată un studiu realizat de Millward Brown. Vorbim despre raportul anual BrandZ Top 100, aflat la ediţia cu numărul 14.
După ce BMW a fost cel mai valoros brand auto al anului 2012, Toyota şi-a recăpătat coroana, cu o valoare estimată la 35.9 miliarde de dolari.
Mercedes-Benz a obţinut al doilea loc pe podiumul segmentului auto, cu 31.9 miliarde de dolari, în timp ce BMW a avut al treilea loc al podiumului, cu 31.8 miliarde de dolari. Hyundai a obţinut poziţia a patra, cu 18 miliarde de dolari, aproape cât avea Toyota în urmă cu 13 ani, iar Volkswagen are locul cinci, cu 11 miliarde de dolari.

Vezi si

Bucură-te de „Egg-straordinary Easter”, la Iulius Mall Suceava!

Poți câștiga un voucher de 1.000 de euro la ABAU – metal decor –, un …