Tuesday , April 16 2024

Un TIR al firmei DAGIDA, controlată de fratele fostului senator Orest Onofrei a provocat un accident ce a blocat două ore traficul pe DN2 (FOTO)

Autovehiculul  de tonaj mare, cu remorcă,  a intrat, din cauza vitezei într-un alt TIR care la rândul său a lovit o furgonetă ce s-a ciocnit de un autoturism care tocmai voia să intre în curte la firma Soconi. Din fericire au avut de suferit mai mult maşinile decât şoferii, care s-au ales cu răni uşoare, ce nu au necesitat internarea. Traficul pe DN2, între Suceava şi Cumpărătura a fost însă blocat aproape două ore

 

Traficul pe DN2, între Suceava şi Fălticeni, în zona Bulevardului Sofia Vicoveanca, înainte de intrarea în satul Cumpărătura a fost blocat timp de două ore în urma unui accident provocat de un tir Mercedes cu remorcă, condus de şoferul Alexandru Tudor de 20 de ani, din Suceava, ce aparţine, conform inscripţionărilor de pe mijlocul de transport, firmei DAGIDA. La ieşirea din Suceava către
Fălticeni, tânărul şofer a apasat până la capat pedala de acceleraţie şi în acest fel a intrat cu cabina într-un alt tir, marca MAN, condus de Liviu Fierăstrău, un bărbat de 33 de ani, din judeţul Neamţ. După impact, acest al doilea autovehicul, specializat în trasnport de cherestea, dar circulând cu golul, a fost proiectat într-o furgonetă Renault Kangoo ce mergea pe acelaşi sens, dinspre Suceava către Fălticeni şi care era condusă de Constantin Cuciureanu de 36 de ani, din Suceava. Suita evenimentelor nefericite a continuat pentru că, exact în acelaşi moment, Liviu Stanca, de 58 de ani, din Suceava, conducător al unui autoturism Renault Megan, şi-a manifestat intenţia de a intra în curtea societăţii de construcţii SOCONI, aflată în zonă. In consecinţă, Kangoo-ul condus de Cuciureanu a proiectat Megan-ul condus de Stancu, în decor şi în acest fel traficul între Suceava şi Fălticeni, pe DN2 – E85, a fost, se înţelege de la sine, blocat. Din fericire, toţi cei patru şoferi implicaţi în eveniment au suferit răni minore, care nu au impus spitalizarea, cel mai grav lovit fiind chiar tânărul de 20 de ani, Alexandru Tudor, care a provocat accidentul. Au suferit însă mai multe pagube automobilele implicate în evenimentul rutier, TIR-ul aparţinând firmei DAGIDA fiind cel mai grav avariat. De altfel societatea care aparţine familiei fostului senator de Suceava, Orest Onofrei, aflată acum în insolvenţă şi cu denumirea schimbată în acte dar nu şi de pe inscripţionările mijloacelor de transport, a trimis rapid un alt autotractor care să preia remorca celui implicat în accident.
DAGIDA transformată subit în Perla Suceviţei, înainte de a fi cerută insolvenţa chiar de administratorul acesteia
In luna octombrie a anului trecut, SC DAGIDA Exim SRL şi-a schimbat numele în SC Perla Suceviţei şi după alte zece zile, noul administrator, un anume Viorel Berceanu de loc din Afumaţi, judeţul Dolj, a depus la secţia civilă a Tribunalului Suceava o cerere de deschidere a procedurii insolvenţei, în nume propriu, pentru firma a cărei denumire tocmai a fost modificată. Pe data de 22 octombrie 2013, în cameră de consiliu, judecătorul sindic a aprobat cererea şi a dispus deschiderea procedurii insolvenţei la SC Perla Suceviţei, numindu-se administrator judiciar provizoriu Alfa Insolv IPURL Suceava, practician în insolvenţă propus de Viorel Berceanu. Acesta din urmă nu era, cum s-ar părea, noul patron al firnei cu denumirea schimbată. Principalul asociat rămâne tot Dănuţ Onufrei, fratele fostului senator Orest Onofre, cu 98% din părţile sociale, Berceanu deţinând doar 1% iar un al treilea asociat, Florin Cristian Bogdaniuc din Tibeni, comuna Satu Mare, deţinând celelalte 1% din părţile sociale.
Cât priveşte raţiunea pentru care s-a hotărât ca societatea comercială să intre în insolvenţă, argumentul invocat îl reprezinta datoriile importante pe care le avea firma – 128 miliarde de lei vechi, la care se adăuga o linie de credit BRD de 33 de miliarde de lei vechi, în total 156 de miliarde de lei vechi. Se arăta de altfel în cererea de deschidere a procedurii insolvenţei că firma nu reuşea să îşi plătească creditorii, neavând fonduri băneşti suficiente. Datoriile principale erau, cu excepţia liniei de credit amintite, către Caroli SRL Arbore – 16,1 miliarde lei vechi, Dagida Trans – 1,1 miliarde lei vechi, Mol România-8,8 miliarde lei vechi, RCG Distributions Marginea – 8,5 miliarde lei vechi, Reifenderpneus Cornetu – Dolj – 87,2 miliarde lei vechi, Rompetrol – 5,8 miliarde lei vechi dar şi către persoana fizică Dănuţ Onufrei – 6,6 miliarde de lei vechi.(Neculai ROSCA)

Vezi si

Societate amendată cu 60.000 lei pentru abandonări de deșeuri reciclabile

Garda de Mediu Suceava a fost sesizată cu privire la abandonarea unei cantități foarte mari …