Accident groaznic la Zidul Mortii: Un tanar de 21 de ani a murit strivit de pilonul soselei de centura (VIDEO)
El a spus că în urma accidentului tânărul a fost scos din maşină de echipaje ISU şi apoi preluat de ambulanţă, care l-a transportat la Spitalul Judeţean Suceava, unde s-a constatat decesul.
Totodată, în urma accidentului, semnalizarea rutieră din zonă, impusă după ce un alt accident cu trei morţi s-a produs în noiembrie 2012, tot în condiţii de ceaţă, a fost avariată, urmând să fie refăcută de Secţia Suceava a CNADNR.
În noiembrie 2012, trei persoane între care şi un copil, aflate în cabina unui autocamion, au murit după ce au intrat în acelaşi stâlp de pod de pe DN 17 în condiţii de ceaţă era densă.
Autorităţile sucevene au dispus după acel accident ca semnalizarea zonei să fie luminoasă, dar au cerut proiectantului drumului şoselei de ocolire să găsească soluţii care să conducă la evitarea producerii unor astfel de accidente. În prezent, în zona respectivă se lucrează la construirea unui sens giratoriu în jurul pilonului podului care ar urma să fie luminat pe timp de noapte.
Observati cum se incearca invinuirea soferului dar de fapt este vina celor care au proiectat o asemenea idiotenie si a autoritatilor care au aprobat asemenea solutie de ocolire a unui pilon de catre un drum national.
In primul rand raza de curbura a soselei, de ocolire a pilonului este muult prea mica pentru viteza drumului.
In al doilea rand devierea soselei se realizeaza mult prea aproape de pilon. Ar fi trebuit inceputa cu cel putin 50 m de-o parte si de alta a pilonului, astfel incat daca un vehicul ar fi iesit de pe carosabil datorita neadaptarii vitezei, ar fi avut timp sa evite pilonul sau impactul cu acesta.
In al treilea rand semnalizarea folosita pentru a avertiza participantii la trafic este insuficienta. In tari mai dezvoltate din punct de vedere al managementului traficului rutier (UK de ex.) s-ar fi folosit cel putin urmatoarele masuri din ambele sensuri:
-un semn electronic care sa afiseze un text (mesaj) luminos la 1,5 km in avans de inceperea manevrei de ocolire;
– incepand cu 1 km, din 200 in 200 m, in ordine descrescatoare, inca 5 semne de avertizare.
– o iluminare adecvata a zonei si alte masuri.
Motivele pentru care s-a ajuns in aceasta situatie cred ca sunt usor de banuit: lipsa unei legislatii la nivel european in domeniu si lipsa banilor pentru implementarea unui proiect ce confera siguranta sporita traficului.
Imi permit sa sugerez familiilor tuturor victimilor acestui pilon al mortii sa dea in judecata firma de constructii, primaria si toti care sunt implicati in proiectarea si aprobarea unei asemenea aberatii. Cred ca sansele de reuzita la Curtea Europeana ar fi foarte mari.
Sens giratoriu??? Ce fel de sens giratoriu cu ambele sensuri de circulatie pe aceeasi parte a pilonului??? Idiotenie , proiectanti de nimic. Autoritatile asteapta mai multi morti pentrua reface soseaua in zona??? Cine plateste pentru asta???CNADR-ul si autoritatile locale au consumat banii pentru un proiect ca la prosti, cu un stalp al mortii pe mijloc… Fara cuvinte….