Sunday , April 28 2024

Wizz Air: Cota de piață în România va ajunge la peste 53 %, după preluarea rutelor de la Blue Air

Cota de piață în România a companiei Wizz Air va ajunge la 53% până la sfârșitul anului și chiar mai mult, de la peste 40%, după ce operatorul aerian a preluat rutele pe care le opera Blue Air, a declarat, marți, Valeria Bragarenco, Corporate Communications manager, într-o întâlnire cu jurnaliștii.


“Cota noastră de peste 40% va ajunge la 53% până la finele anului sau chiar mai mult, fiindcă noi operăm acum zborurile pe care le avea Blue Air și încercăm să oferim această posibilitate oamenilor de a călători și de a ajunge la destinația finală”, a spus ea.
Reprezentanta Wizz Air a subliniat că România este o țară de interes major pentru operatorul aerian, iar dintre cele 180 de aeronave pe care le are în flotă 33 sunt în bazele existente în țara noastră.
“Noi dorim ca până în 2030 să ajungem la 500 de aeronave. Acum avem 180 de aeronave din care 33 sunt în România și continuăm să investim în domeniul turismului în România. Nu ne vom opri aici, iar acum avem peste 300 de aeronave în comandă. România este o țară de interes major, românii călătoresc încontinuu și sigur nu ne oprim la cele 33 de aeronave. Este mai mult decât clar, în condițiile în care Bucureștiul este cea mai mare bază a noastră și aici avem 16 aeronave. Noi încontinuu încercăm să investim în România, încercăm să fim prezenți în România, cum a fost Wizz Marathon în Cluj, București, încercăm mereu să dăm de știre persoanelor că suntem acolo, încercăm să fim prezenți în viața lor și încercăm să le oferim posibilități cât mai ieftine de a călători”, a susținut Valeria Bragarenco.
Potrivit acesteia, compania va lansa zboruri noi din luna iunie, cum ar fi pe destinația Antalia, din București și Cluj, dar și din Brașov, în septembrie, la Luton și Dortmund.
“Cu siguranță vom avea zboruri noi. Lansăm în curând zboruri în luna iunie. Nu de mult am lansat Istanbul – Iași, în continuare vom lansa Antalia din Cluj și din București. Vom avea mai multe zboruri. Nu pot oferi prea multe informații acum, fiindcă suntem în etapa de discuții. În continuare planurile sunt că vom fi acolo și că vom fi prezenți. Pentru Brașov vom lansa dinspre Brașov – Luton și Brașov – Dortmund și eu cred și vom lucra la posibilitatea de a deschide cât mai multe zboruri din Brașov”, a afirmat Bragarenco.
Compania a înregistrat în 2022 un număr de 8,5 milioane de pasageri din România.
În ceea ce privește întârzierile aeronavelor, managerul de comunicare a susținut că 50% dintre zborurile companiei dinspre și spre România au ajuns mai devreme de ora programată, iar 80% au avut o întârziere de cel mult 15 minute, în 2023.
“Cota noastră de piață este destul de mare și noi suntem prezenți peste tot. Nu prea aud ca Ryan Air sau alte companii aeriene să aibă un număr atât de vast de zboruri din România și, astfel, probabil cea mai blamată companie aeriană este cea care lucrează cel mai mult, adică este peste tot. După ultimele date și statistici, 50% din zborurile noastre dinspre și spre România au ajuns mai devreme de ora programată și 80% din zboruri au ajuns în România cu o întârziere de cel mult 15 minute, în 2023. 15 minute eu consider că nu este o întârziere majoră pentru o aeronavă. Aceleași date la avem din 2018, nu s-au schimbat, noi ne străduim să menținem această situație. Probabil 20% sunt aeronavele care ajung după 15 minute și cred că un procent foarte mic au întârzieri de până la două ore”, a explicat ea, adăugând că în ultimul timp întârzierile sunt mai mult cauzate de grevele de pe diferite aeroporturi în special din Europa. (Agerpres)

Vezi si

Mecanismul privitor la salariul minim european începe de la 1 iulie

Premierul Marcel Ciolacu a declarat vineri că mecanismul privitor la implementarea salariului minim european va …