Alte stiri
SYMMETRICA investește 48 de milioane de euro în cea mai mare fabrică de pavaje și dale de beton din Sud-Estul Europei
acum 9 hours
Compania a transmis, ca reacție, că scumpirea serviciilor vine ca urmare a creșterii costurilor legate de furnizare.
„Ca urmare a creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor noastre, inclusiv ale unora dintre extra-opțiunile oferite clienților, prețurile abonamentelor vor fi majorate proporțional. Majorările comunicate clienților în această perioadă nu au legătură cu situația actuală de pe piața energiei, situație intervenită ulterior primelor anunțuri de modificare a tarifelor. Notificarea trimisă clienților cuprinde și informarea legată de aplicarea tarifului de 1 euro doar clienților pentru care se emit facturi tipărite, cu scopul reducerii consumului de hârtie. Pentru evitarea acestui cost, le recomandăm clienților noștri să activeze factura în format electronic în aplicația My Vodafone. Clienții care nu sunt de acord cu modificările menționate au posibilitatea de a denunța unilateral contractul, în termen de 30 de zile de la primirea notificării, fără plata vreunei penalități sau despăgubiri”, a transmis compania.
70% dintre angajații din HoReCa și turism câștigă sub salariul mediu pe economie, media fiind …