Alte stiri
Sondaj europarlamentare: Coaliția PSD-PNL la doar 7 procente de Alianța Dreapta Unită. AUR la 20%
acum 1 week
Sondaj Avangarde: 53% dintre români vor alegeri europarlamentare și locale comasate
21 February, 2024
Un grup de masteranzi de la Universitatea ”Al. I. Cuza” din Iași realizează o cercetare asupra strategiilor de marketing aplicate de întreprinderile mici și mijlocii din România în spațiul virtual al rețelelor de socializare (Facebook, YouTube, Twitter, LinkedIn etc) pentru comunicare și promovarea produselor/serviciilor.
Vă rugăm să participați la acest studiu și să alocați 5 minute din timpul dumneavoastră pentru a răspunde la întrebările chestionarului din link-ul de mai jos. https://docs.google.com/forms/d/1GmQe23j0uTNqZ_HSlrGxBryJJ9hMKW-UTBW4BWGdlNc/viewform
Răspunsurile dumneavoastră vor rămâne confidențiale.
Tags "Cuza" cercetare IMM retele sociale sondaj
Rata de ocupare a populaţiei în vârstă de muncă (15-64 ani) a fost de 63%, …