Alte stiri
Evaluarea Naţională la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a – în luna mai. Metodologia de desfăşurare
acum 52 mins
Fostul şef al ANRE Niculae Havrileţ, trimis în judecată pentru foloase necuvenite de peste 1 milion de lei
acum 55 mins
Ministrul a subliniat că este posibil ca până la finele anului să fie luate măsuri în ceea ce privește mașinile mai vechi de 15 ani.
Întrebat cât de mare ar putea fi taxa pentru aceste mașini, ministrul a răspuns că nu s-a discutat efectiv de taxă și probabil nu va fi aplicată de Ministerul Mediului.
“Nu am discutat de taxă efectiv și nu am discutat de dimensiunea taxei și probabil nu va fi aplicată de Ministerul Mediului. Din punctul meu de vedere trebuie o măsură în balans, adică să avem și un sprijin pentru cei care renunță și, în paralel, să avem o altă abordare pe taxe locale, de exemplu. Să vedem care va fi soluția care va fi propusă până la urmă de Guvern. Încă o dată: este o măsură cerută și de Comisia Europeană și va fi implementată probabil în cel mai scurt timp”, a explicat ministrul.
Deficitul balanței comerciale în primele şapte luni ale anului în curs a fost de 18,039 …
Din nou “viziuni” fără gândire. Cine are o mașină de 15 ani, cumpărată de nouă, care are 100000 de km la bord și cu care face 2000 sau 3000 de km pe an, va plăti taxă pentru vechimea mașinii, iar altul, cu mașină de 10 ani cu sute de mii de km la bord, eventual adusă din străinătate, cu care circulă încă sute de mii pe an in tară, vă fi în regulă. Ca să discriminezi cu o astfel de taxă, vechimea mașinii trebuie corelată cu încă câțiva factori decisivi.