Tuesday , April 23 2024

Cea mai mare banca privata a Germaniei se restructureaza radical

deutsche bank

Ultima mare institutie de credit a Europei nesupusa inca unui proces de restructurare, Deutsche Bank, se vede nevoita sa faca acest pas in urma unor scandaluri care au afectat imaginea companiei.

La sfarsitul saptamanii trecute, banca germana a anuntat ca va intra intr-un proces reorganizare in incercarea de a-si recapata credibilitatea si a creste profitul, anunta postul BBC.

Cea mai mare banca privata a Germaniei ar urma sa fie impartita in mai multe divizii, lucrul acesta anuntand si o indepartare a unor directori din interiorul institutiei.

Presedintele Paul Achleitner a facut referire la “o reorganizare fundamentala” care necesita luarea unor masuri dure.

In vara, Deutsche Bank a fost sanctionata cu 2,5 miliarde de dolari pentru rolul jucat in influentarea cursului dobanzii Libor.

Acum, noul director John Cryan este presat sa reorganizeze activitatea in interiorul institutie financiare pentru a reda credibilitatea acesteia in fata clientilor.

Asmenda primita in iunie a dus la indepartarea echipei de manageri Juergen Fitschen si Anshu Jain, acestia fiind inlocuiti cu Cryan.

Primele planuri ale noului director vizeaza separarea activitatii de vanzari si tranzactii, aceste departamente urmand sa se regaseasca in cadrul unei noi divizii denumita “Piete Globale”, ce va fi condusa de Garth Richie, un director din interiorul companiei.

Segmentul corporate si investitii va intra in subordinea lui Jeff Urwin, un director recrutat in cursul acestui an de la JP Morgan, renuntandu-se la serviciile lui Colin Fan.

De altfel, Fan, fost director de investitii al Deutsche Bank, a ajuns vedeta pe internet dupa ce inregistrarea unei sedinte interne in care isi acuza subordonatii ca ar fi “laudarosi, indiscreti si vulgari” a ajuns virala.

Michele Faissola, Stephan Leithner, Stefan Krause si Henry Ritchotte sunt numele celorlalti patru directori din interiorul bancii care vor fi pusi pe liber in perioada imediat urmatoare.

business24.ro

Vezi si

Operatorii de transport rutier de mărfuri spun că au pierdut 2, 55 miliarde de euro în 2023, din cauza întârzierilor de la frontiere

Industria de transport rutier de mărfuri a pierdut anul trecut 2,55 miliarde de euro din …