Sunday , April 21 2024

Borsec, Dacia şi PRO TV, cele mai puternice branduri româneşti

Borsec, Dacia şi Pro TV sunt cele mai puternice trei branduri româneşti, arată un studiu realizat pentru revista Biz de compania Unlock Market Research.

Studiul a fost realizat în urma a 1314 interviuri telefonice, cu persoane reprezentantive din mediul urban, cu vârste de peste 18 ani.

“Borsec este percepută ca cea mai puternică marcă românească – o marcă ce şi-a păstrat calitatea de-a lungul timpurilor şi a reuşit să se impună prin seriozitate”, afirmă realizatorii studiului. În schimb, Dacia este o “marcă de referinţă” pentru România: familiară, populară, dar adaptabilă şi cu dorinţa de a reuşi.

În ceea ce priveşte PRO TV-ul, acesta este descris ca “un brand profesionist, modern, proaspăt, în pas cu timpurile, în continuă reinventare”.

Vezi si

Rata de ocupare a populaţiei în vârstă de muncă a scăzut la 63% în 2023; jumătate dintre persoanele ocupate lucrau în servicii

Rata de ocupare a populaţiei în vârstă de muncă (15-64 ani) a fost de 63%, …